Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til mobilselskab

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft mobil telefon hos M1, fordi der ikke var noget fast abonnement. Men M1 er overtaget af Fullrate, og nu har de lige indført abonnement.

Er der nogen her, der kan anbefale et teleselskab, som kun takserer efter forbrug og ikke har abonnement?

På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:21

jeg ville også godt ha et sådan, men fik forklaret af mine, at årsagen til at man er gået væk fra gratis bl.a. er, at disse simkort bruges i automatiker.

Man kan som jeg, ha et i varmepumpen og med en mobiltelefon tænde varmen i sommerhuset, man kan ha dem i en GMS alarm der sender SMS ved bevægelser på kontoret om natten og en masse andet, og der er 0 forbrug da varmepumpen KUN modtager telefon aldrig sender og kun SMS ved et indbrud, så de havde masser af sim kort liggende ude og optage plads, til 0 kroner år efter år

Alternativt taletidskort med automatisk opfyldning fra kreditkort - hvis det er til noget man ikke taler meget fra - men der vil altid være krav om opfyldning med kr xx regelmæssigt

Hvis der stadigt findes helt uden abonnement - så sig til. Jeg kører idag TDC i automatiker, til 19 kr i måneden så det er til at leve med - det er deres billigste.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:25

Med et TDC taletidskort betaler du ikke abonnement og du taler til 49 øre pr. minut ved online optankning.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:29

Hos Lebara kan du bestille et gratis simkort, hvor du endda får 10 kroners taletid. Som et af de eneste selskaber opererer Lebara ikke med minimumsforbrug: http://www.lebara.dk/blivkunde

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:30

MEN - man skal tanke op selv hver xx måned eller kan det ske automatisk og så bliver der jo bare xx kr mere og mere på kontoen hvis det kun bruges i en automatik eller?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37

Som det fungerede hos M1 sørgede de for automatisk optankning; når optankningen var nede, trak de et beløb fra min bankkonto og sendte mig en email om, at de havde trukket penge, og det fungerede faktisk helt fint.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:51

Da Lebara ikke har noget krav om månedlig aktivitet, er det en god løsning til f.eks. alarmer og lignende, som John efterspørger, men bruger du rent faktisk simkortet hver måned til opkald eller sms, findes der mange andre løsninger uden abonnement. Travelmobil tilbyder f.eks. 100 kroner taletid for 29 kroner og giver også mulighed for automatisk optankning. Find flere selskaber med taletid uden abonnement her

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 12:15

TDC taletidskort skal optankes manuelt enten online eller ved at købe et skrabekort. Den billigste taletid opnås ved online optankning. TDC har ikke automatisk optankning af taletidskort

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14

Vedr. taletidskort, kan man beholde sit nuværende mobilnummer?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 13:21

Poul Madsen:
Vedr. taletidskort, kan man beholde sit nuværende mobilnummer?

Nej det kan man desværre ikke.

Du kan ringe til mig på tlf. 21 123 456, så kan vi finde et godt nummer i stakken.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)