Jeg har haft mobil telefon hos M1, fordi der ikke var noget fast abonnement. Men M1 er overtaget af Fullrate, og nu har de lige indført abonnement. Er der nogen her, der kan anbefale et teleselskab, som kun takserer efter forbrug og ikke har abonnement? På forhånd tak.
|
jeg ville også godt ha et sådan, men fik forklaret af mine, at årsagen til at man er gået væk fra gratis bl.a. er, at disse simkort bruges i automatiker.
Man kan som jeg, ha et i varmepumpen og med en mobiltelefon tænde varmen i sommerhuset, man kan ha dem i en GMS alarm der sender SMS ved bevægelser på kontoret om natten og en masse andet, og der er 0 forbrug da varmepumpen KUN modtager telefon aldrig sender og kun SMS ved et indbrud, så de havde masser af sim kort liggende ude og optage plads, til 0 kroner år efter år
Alternativt taletidskort med automatisk opfyldning fra kreditkort - hvis det er til noget man ikke taler meget fra - men der vil altid være krav om opfyldning med kr xx regelmæssigt
Hvis der stadigt findes helt uden abonnement - så sig til. Jeg kører idag TDC i automatiker, til 19 kr i måneden så det er til at leve med - det er deres billigste.
vh John H