Hej herinde På et tidspunkt var der et par venlige studerende der hjalp mig med en ny hjemmeside til nogle kontorstole vi har agenturet på Siden har virket fint indtil for nylig hvor jeg får denne meddelelse: Denne webside har et loop ved omdirigeringSå vidt jeg har forstået så prøver den at hente noget indhold fra et unoeuro webhotel. Jeg aner bare ikke hvorfor, eller hvordan jeg får det rettet. NÅr jeg logger på ftp serveren så kan jeg se at der stadig er en masse indhold på mit webhotel og jeg formoder at dette indhold er min hjemmeside Nogen der aner hvordan jeg får løst dette? Evt. en der kan hjælpe mig med det til en fornuftig pris? Hilsen Morten |
Den redirecter hele tiden til dit eget website først med www, så uden www, så med www, uden, osv.
Det er lidt svært at give bud på en løsning uden man se websitet, men du har måske noget kode i din .htaccess fil som sørger for at dit websitet altid vises enten med eller uden www.
Prøv at download den fil fra roden af dit website, se om du kan finde den stump kode og fjern det (tag backup af filen først) og upload filen igen.
Så kan du nok få websitet til at fungere igen, og efterfølgende måske finde ud af hvorfor det sker.