Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I også fået denne besked i indbakken her på Amino???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Victoria, jeg så din profil, og jeg vil også gerne vide dig mere, og jeg vil have dig til at sende en mail til min e-mail adresse, så jeg kan give dig mit billede for dig at vide hvem jeg am.Here er min email adressen (victoriakatumba@hotmail.com  jeg tror, ??vi kan flytte fra here.I am waiting for din mail til min e-mail-adresse og dit
picture.remember alder afstanden eller farve og religion betyder ikke noget, men elsker spørgsmål tild i livet Yours Kærlighed. med hensyn
Victoria.

BH

Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 10:25

Jeg har modtaget mange på Facebook med det samme tekst som den fra flere personer. Jeg har dog ikke modtaget noget på amino.

En var så kreative at skrive at hende far var lige blevet dræbt og han var en afrikanske konge med millioner som hun ønsket hjælp til at få ud af landet. Jeg skulle bare oplyse en konto nummer så de kunne overføre penge til mig. Derefter skulle jeg købe en billet til hende så hun kunne flygte og vi kunne leve lykkeligt til vores dages ende.

Ja det flot.. At folk hopper på de svindel nummer er mig en gåde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57

Det kan man desværre ikke undgå helt. Hverken på amino, facebook, mail eller andre steder på nettet.

Det er dog fint lige at gøre opmærksom på det, så folk som ikke er gode til at bedømme den slags beskeder kan se at man skal holde sig væk. De fleste er dog efterhånden ved at være klar over alle disse typer beskeder, og holder sig fra det.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:10

Har selv modtaget lignende før. Tåbelige Google Translate scams, som bare skal grines af, og så smides ud.

Eric J. Christiansen:
En var så kreative at skrive at hende far var lige blevet dræbt og han var en afrikanske konge med millioner som hun ønsket hjælp til at få ud af landet. Jeg skulle bare oplyse en konto nummer så de kunne overføre penge til mig. Derefter skulle jeg købe en billet til hende så hun kunne flygte og vi kunne leve lykkeligt til vores dages ende.

Jeg har en fætter som engang sendte omkring 2.000 kroner til en "afrikansk prins". Den sidste tåbe er endnu ikke født.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:48

Lars Fjord - TRY.dk:

Mit navn er Victoria, jeg så din profil, og jeg vil også gerne vide dig mere, og jeg vil have dig til at sende en mail til min e-mail adresse, så jeg kan give dig mit billede for dig at vide hvem jeg am.Here er min email adressen (victoriakatumba@hotmail.com  jeg tror, ??vi kan flytte fra here.I am waiting for din mail til min e-mail-adresse og dit
picture.remember alder afstanden eller farve og religion betyder ikke noget, men elsker spørgsmål tild i livet Yours Kærlighed. med hensyn
Victoria.

BH

Lars

Hej Lars 

Vi slettede en bruger her til morgen, hvis det skulle være en anden bruger, kan du så ikke sende mig en mail på support@amino.dk så sletter jeg den med det samme.

God weekend
Morten 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:55

"Hun" har også skrevet til mig.

Men kan se, at "hun" allerede er slettet af Amino. 

Hilsen, Robert

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 20:42

Ja, jeg har fået dem på facebook, men godt nok ikke her på Amino? 

Mvh. Jakob Wolff 

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Fra Herning
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 32
Fra  aktie-handler Skrevet kl. 22:18

Jeg har ikke lige fået den, men har dog før fået beskeder på facebook og linkedin og man må jo bare ignorere dem..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)