Nu er det jo en gammel tråd, der er genoplivet, jeg vil tro trådstarter har fået løst sit problem. Derudover vil jeg nok egentlig også hellere holde mig til, ikke at komme med løsningsforslag, der på sigt kan være direkte skadelige, frem for ikke at komme med noget. Så er det muligt for andre, der har en fornuftig løsning, at komme med et bidrag. Den kritik du her modtager, er desværre berettiget og begrundelsen herfor, findes ikke kun i dette indlæg, men også i flere andre indlæg, med forkerte informationer. |
Ja jeg tror alle der arbejder med seo er klar over at dc er skadeligt Hvorfor Peder Andersen som "seo ekspert" endnu ikke har opdaget det er mig helt uforståeligt
Peder Andersen:Hej Thomas
Hvis jeg var dig ville jeg blot ignorere dem. - Hvis det er tro kopier af dine sider, vil Google nemlig ignorere dem som dublicate content, og dermed slet ikke liste dem. - Du kan bare teste disse sider på Google. Normalt vil Google nemlig beholde de "gamle" sider og ikke liste de "nye" hvis de er dublicate content.
Jeg mener ikke det er nødvendigt at gøre noget, selv om det selvfølgelig er vældigt irriterende. Jeg har selv prøvet mange gange at folk og også såkaldte "scrapers" kopierede mine tekster.
Hilsen
Peder Andersen
Bliv gratis medlem