Godaften eller Goddag alt efter hvornår du læser dette. Når man har en internet butik og gerne vil til tops i Google/have omtale i medierne / kunder mm, hvem er så bedst at hyre, et smart marketingsbureau til at lave marketing / PR og pressemeddelelser eller et SEO firma til at lave linkbuilding ? Man kan jo sige at et godt link og artikel i form af pressemeddelelser eller andet marketing sjov fra en af de store sider som omhandler ens produkt må være bedere end en masse SEO links fra alle mulige små sider. Jo jeg har læst at ens linkprofil skal være blandet men alligevel.. Hvor skal man smide ens penge ? Jeg vil mene at det må være bedere med et marketingsbureau som kan tage pressen med storm for én end et SEO firma til at bygge links. Da hvis man for god presseomtale skulle det helst også sprede sig som ringe i vandet så de mindre blogs mm automatisk vil skrive om én også, har jeg ret ? Men det er bare noget jeg tror, har du erfaringer om dette må du meget gerne skrive her i tråden om dette. Hej :-) Jan |
Hej Jan.
Det er desværre ikke så simpelt. Dine betragtninger i sig selv fejler som sådan ikke noget, men hvad beskæftiger din virksomhed sig med? Det er ikke alle steder hvor markedsføring er det essentielle redskab til at få fat i købeklare forbrugere, ligesom organisk SEO ikke altid er vejen frem hvis man vil have sit brandt udbredt hurtigt.
Hvis du kan uddybe hvad din virksomhed beskæftiger sig med, og hvad du gerne vil opnå, f.eks. bredere kundekreds, skabe salg, kendskab til dit brand, eller noget helt fjerde - så kommer der også noget mere kvalificeret bud
Ha' en super dag!