Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - hvad kan jeg gøre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har for cirka 2 uger siden fået rigtig fin input til en side omkring SEO. Nu har jeg så min egen side, som jeg rigtig gerne vil have lidt op i googles ranking - allerhelst selvfølgelig på side 1. 

Hvad kan jeg gøre? Siden omhandler oversættelse til tysk mm. Har du måske noget input, jeg selv kan klare? Det ville jeg være super taknemmelig for :-)

God aften.

Lars

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:14

Læs alt hvad du kan omkring SEO. Det er et virvar, men der er mange artikler derude der rent faktisk giver mening. Herefter begynder du SEO på din side, og link building som bare pokker. Ifølge de kloge, så er det bedste om du laver en masse artikler på diverse forums og artikeldatabaser. Det skulle hjælpe rigtig godt på din ranking. Held og lykke med det :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 13:09

Lars:
Hvad kan jeg gøre?

Der er basically 2 ting i dette.

1 - On-page SEO. Der er forskellige ting på din hjemmeside, som du selv kan gøre/tilføje/ændre for at øge chancerne ifm. at komme længere op ad trappen hos Google.

Herunder kan nævnes et par ting som keyword-analyse i dine tekster, optimering af din sides hastighed/loadingtid, at du får installeret og brugt plugin'et 'SEO by Yoast' til bl.a. at skrive nogle SEO-venlige titles, descriptions og tekster generelt, og meget, meget mere. 

Jeg foreslår, at du søger efter on-page seo - så kan du ellers fordybe dig i de mange muligheder og must-do's Stick out tongue.

2 - Off-page SEO. Her er der tale om udefrakommende faktorer, hvor linkbuilding er det mest oplagte. Jeg har ikke selv verdens største erfaring med linkbuilding, men kan kort fortælle, hvad det nogenlunde går ud på. Kort sagt skal du gerne have en masse andre sider/steder på nettet til at linke til DIN side. Dette skulle, efter sigende, skabe højere værdi for din side i Googles øjne, og derudover får din side selvfølgelig en omgang klassisk eksponering, hvis der bliver linket til den fra diverse fora, blogs og hjemmesider. Så på den måde kan du jo altid få nogle flere besøgende den vej fra. 

Jeg skal også skynde mig at nævne de sociale medier ifm. off-page seo, så jeg ikke får nogle entusiaster efter mig Wink. En hurtig en; opret Google Plus profil til din side, opret en twitterprofil, opret en facebookside, og giv den så ellers en god omgang gas med at markedsføre din side på disse medier også - del f.eks. relevant og brugbart indhold til dine fans/followers, og lad det så ellers sprede sig.

Igen kan du søge på nettet efter linkbuilding, on-page seo/on-site seo, off-page/off-site, social media marketing osv., osv., osv.

Du må endelig spørge, hvis der er noget, du vil have uddybet Smile.

God vind

Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 08:44

Hej Mads,

flere af de ting du nævner har jeg allerede gjort. Tak for input - jeg må se at komme i sving med det :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 15:13

Ja, det er bare om at komme ud af starthullerne Stick out tongue. Og selv tak, anytime.

Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)