Det kan godt være, at det ikke betyder så meget for jer at miste små kunder som mig -
Ilfg. Anders har meebox tabt penge på at sælge dig domæner så de er sandsynligvis nok mere end glade for du køber dem andetsteds :-)
Perhaps. En af grundene til, at jeg blev kunde til at starte med, var at jeg kunne købe domæner til 45 kroner, og samtidig have et billigt webhotel også.
Forestil dig hvis dine dagligvarer blev sat op med 50%.
Jeg ved ikke med dine dagligvarer, men mine er i hvert fald steget i pris de sidste 3-4 år. Ligesom prisen på strøm, varme, min husleje, og alt muligt andet jeg går og betaler til.
Søren.Pedersen:
Ilfg. Anders har meebox tabt penge på at sælge dig domæner så de er sandsynligvis nok mere end glade for du køber dem andetsteds :-)
Næ - vi havde et valg om at køre med .dk domæner til 45 kroner i perioden vi gjorde det, og er super glade for alle som valgt at købe domæner. Det håber vi selvfølgelig fortsætter. Samtidig har vi valgt at vi betaler kreditkortgebyret for kunderne, og så går det jo lidt i minus, men sådan er det. At I vælger at sælge dem til 44 kr. - ja, det må være op til jer :-)
Det overrasker mig at så mange bagatelliserer en prisstigning på 50% blot fordi beløbene er små.
Uanset om man betaler 9, 19 eller 99 kr for en ydelse, er 50% stadig 50% - og det er man bestemt i sin fulde ret til at synes at det for meget til at man fortsat vil handle der.
Jeg ville også have fundet mig en leverandør der havde en mere stabil prisstruktur, selvom det ville betyde jeg ville sætte mig dyrere.
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Forestil dig hvis dine dagligvarer blev sat op med 50%.
Jeg ved ikke med dine dagligvarer, men mine er i hvert fald steget i pris de sidste 3-4 år. Ligesom prisen på strøm, varme, min husleje, og alt muligt andet jeg går og betaler til.
Det er de da. Men de er langt fra steget med 50% over 3-4 år. Er dine? Og hvis din strøm, varme, din husleje o.a. steg med 50%, så ville du vel heller ikke bare tænke "Fint - det er jo bare penge."?
Jeg skifter også. Meebox er ikke engang 10 kr værd om måneden. Når man ikke engang kan have et par standard wordpressblog i fred uden at de lige pludselig bliver slettet, eller der opstår fejl osv. Når man så kontakter dem, så bilder de mig ind at det er mine blogs den er galt med, sjovt nok når jeg har andre blogs i præsic samme theme osv hos 5 andre udbyder, og aldrig har oplevet problemer af nogen art. Meebox er kun problemer intet andet. Hvordan de er kommet frem til at de lige pludselig kan tillade sig en prisstigning på 50 % fatter jeg ikke.
Jeg ville også have fundet mig en leverandør der havde en mere stabil prisstruktur, selvom det ville betyde jeg ville sætte mig dyrere.
Vi har haft de gamle priser siden 2010 uden ændringer. Det vil jeg mene er rimelig stabilt.
Det er helt okay, hvis vores priser ikke matcher de forventninger folk måtte have til vores produkt og service. Det jeg kan sige herfra er bare, at de er justeret udfra både hvad der sker rundt omkring os (bl.a. ift. de omkostninger vi selv har, markedet iøvrigt mv.), men også til internt at kunne forbedre os. Som jeg nævnte tidligere, så er vi stadig blandt de absolut billigste, og når man ser på hele pakken som vi leverer, bliver det i mine øjne kun endnu bedre.
Hej Anders. Hvad er det som i ændre ved siden i stiger 50%, får i bedre server eller noget helt andet. Kan man have sine blogs i fred, uden det bliver slettet eller at der går fejl i dem så man ikke kan komme ind på dem. Eller vil oplevelsen af jeres produkt være den samme efter stigningerne.
Vi har haft de gamle priser siden 2010 uden ændringer. Det vil jeg mene er rimelig stabilt.
Nu blev der ikke snakket omkring stabile priser, men en stabil pris struktur .... At ens udgifter "pludselig" stiger så meget er for mange ret voldsomt kontra fx 1 årlig pris justering istedet for.