Affiliate er ikke så stor en succes som var engang. Men jeg benytter det stadig lidt på mine hjemmesider og jeg bruger primært Partner-ADS og det gik faktisk fint nok, de betaler okay men det kræver at du har en del besøgende på dit site.
Der er mange der benytter affiliate i deres nyhedsbreve efterhånden da det giver lidt større mulighed for kliks. :)
E-annoncer - Jeg tror hun mener succes med at markedsfører virksomheden via affiliate netværk.
Vi benytter os bl.a. af at markedsfører www.TjekDanmark.dk via affiliate reklamer og er tilmeldt hos Partnerads. Det fungerer optimalt, men kunne godt ønske nogle flere besøgende den vej fra. Det skal så også nævnes at vi betaler kunder en pris på 0,25 kr. pr. klik + en provision til Partnerads.
Dbh. Lasse
Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser
Du kan godt lave en god forretning ud af et affiliate program, men som med alt andet skal du også selv gøre en indsats, affiliate marketing er ikke bare noget som giver dig mange salg lige med det samme. Hvis din shop ikke konvertere i dag, så gør den det heller ikke ved at du får et affiliate program!
Har primært siddet med affiliate programmer i UK og her har det typisk stået for 15% af omsætningen for virksomhederne. Det som mange UK virksomheder har gjort er at de har set på affiliate marketing som en langsigtet kanal og bygget forhold op til affiliates, nogle har kørt deres affiliate program i over 10 år.
Så hvis du skal i gang så gør det langsigtet og tilbyd noget som er attraktivt, forvent ikke at du får 100 salg første dag, men at det kan tage 3-6 måneder at bygge op. Vær klar til at hjælpe affiliates til at forså din forretning og giv gerne højere kommissioner mod at der bliver leveret flere salg. Vær opmærksom på hvordan du sætter dine politiker op f.eks. køre du selv google adwords, så have en lukket SEM politik.
-Hvordan gik det jer? -Hvor gjorde i det? -Hvad betale i? -Benytter i det stadig?
Vi bruger affiliates i vores markedsføring, og kunne ikke drømme om at holde op. Tværtimod skal vi i løbet af næste år finde ud af hvordan vil bliver endnu bedre til at udnytte den kanal.
Partner-Ads er nok de letteste at komme i gang med. Så prøv at tage en snak med Ken. Derinde kan du også se hvad de forskellige programmer betaler (du skal dog huske at lægge lidt oveni de beløb du ser, da Partner-Ads naturligvis også skal tjene lidt).
Det er gratis at komme i gang, så jeg ser ikke nogen grund til at du ikke skulle kaste dig ud i det.
-Hvordan gik det jer? -Hvor gjorde i det? -Hvad betale i? -Benytter i det stadig?
Vi bruger affiliates i vores markedsføring, og kunne ikke drømme om at holde op. Tværtimod skal vi i løbet af næste år finde ud af hvordan vil bliver endnu bedre til at udnytte den kanal.
Partner-Ads er nok de letteste at komme i gang med. Så prøv at tage en snak med Ken. Derinde kan du også se hvad de forskellige programmer betaler (du skal dog huske at lægge lidt oveni de beløb du ser, da Partner-Ads naturligvis også skal tjene lidt).
Det er gratis at komme i gang, så jeg ser ikke nogen grund til at du ikke skulle kaste dig ud i det.
Det lyder super, hvordan kommer man helt præcist igang med det?