Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af forside til fag-e-bog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg arbejder pt. på en e-bog om at lave hjemmesider, og jeg står og mangler en lækker forside.

Jeg kan desværre ikke betale det store for den, men du får selvfølgelig dit navn med i bogen som forside-designer (evt. med link til din hjemmeside), og du er velkommen til at bruge den som reference.

Bogen henvender sig hovedsageligt til helt små virksomheder, og jeg sørger naturligvis for at markedsføre den, så det er en god mulighed for at få dit navn ud til små virksomheder i opstart.

Send mig en pm med din mail-adresse, så sender jeg dig oplæg til forsiden (størrelse, titel etc.) via mail.

Hvis jeg får flere henvendelser, sender jeg selvfølgelig oplægget til alle, der beder om det, og jeg kan derfor ikke garantere, at jeg bruger dit forslag. Jeg vælger (naturligvis) det, der passer bedst til bogen.   Wink

Smile      Rie

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 10:19

Hej igen

På trods af 57 visninger har jeg ikke fået et eneste svar. Gad vide, hvad jeg gør galt?

Er det fordi der ikke er betaling for det? Er det fordi jeg har lavet det som en slags konkurrence, så man risikerer at have lavet et design uden at det bliver valgt? Eller er det simpelthen fordi opgaver skal oprettes som opgaver og ikke indlæg?

Smile     Rie

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:42

Hej Rie

Christian Johnsen  som er her på Amino, har haft nogle gode tilbud, som du sikkert kan bruge, så prøv at give ham en PM mit dit projekt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 14:11

Hej Juul

Tak for tippet!   Smile

Smile    Rie

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 02:56

Hej Rie!

Det lyder til at være et spændende projekt, du har gang i! Jeg vil meget gerne hjælpe dig med forsiden, det kunne være en sjov opgave at løse. Kontakt mig endelig på christian@christianjohnsen.dk, så finder vi ud af noget. :-) 

@Juul, 

Tak for henvisningen! :-)

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)