Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis online retshjælp for erhvervsdrivende - garanteret svar indenfor 24 timer!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Amino'er,

Jeg byder hermed velkommen til en ny og gratis online retshjælp for erhvervsdrivende.

Der er ikke tale om erstatning for advokatbistand, men en portal hvor man diskret kan stille spørgsmål til advokaten, og generel søge juridisk råd og vejledning - og blive klogere på om man overhovedet står overfor en juridisk problemstilling. www.anjalinde.dk

Jeg håber I vil tage godt imod den.

Med venlig hilsen

Anja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med din side....

Danmarks førende .... - store ord som jeg håber at du med tiden kan leve op til.....

Fra København
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Henrik!

 

Ja, vi overvejede formuleringen "Danmarks førende", og da vi ikke har fundet  tilsvarende online retshjælps-platforme konkluderede vi, at vi ikke overtrådte alt for mange bestemmelser i janteloven ved at bruge formuleringen på siden.

Mvh Anja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Prego Anja,

Giv den gas. Jeg har ingen problemer med formuleringen. Den formulering forpligter - ikke juridisk - men moralsk...👍

Du skal nok få travlt! Ind i mellem har jeg håbet på at andre ville tage samme initiativ. Eksempelvis SKAT men også nogle af de større revisionskontoer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Ind i mellem har jeg håbet på at andre ville tage samme initiativ. Eksempelvis SKAT men også nogle af de større revisionskontoer.
Enig - det enste jeg har set fra skat (ud over Henrik at endnu en gang - med tråden om kørselsgodtgørelse/mellemregning) fik jeg to dage i træk samme dag på kommunikation) - er deres twitter - som faktisk ind i mellem svarer ret godt (ikke skat men medarbejdere hos skat som jeg har fattet det)

https://twitter.com/Skattefar 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Apr 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Tilbyder du stadig gratis Online hjælp

Med venlig hilsen

Jeanette

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)