Jeg har lige købt et prestashop NOVA tema, men det gider ikke rigtig installere ordentligt.
Jeg åbnede min ZIP fil, lagde tema ind i tema folder, modules ind i modules folder, doc ind i doc folder og lagde PSD ind som ny folder i min ftp. men der er åbentlyst gået noget galt. Min hjemmeside ser i hvert fald ikke ud som på templaten.
er der nogen som kan hjælpe? hvad har jeg gjort forkert?
Jeg tror da ikke at du skulle have pakket det ud... Man plejer at kunne installere nyt template ved at vælge zip filen og så pakker backenden det selv ud og lægger det i den rigtige mappe osv.
Der må være nogen herinde der kan svare på det, bedre end jeg kan.
Mvh Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Du skal pakke temaet ud ved at bruge installationsmodulet.
Men... hvis du vil skifte billederne ud i temaet og eventuelt farveskema er det en god ting at bruge psd filen ved tilpasningen af billedfilerne. Der skal redigeres i css koden for teamet hvis du vil have ændret på farveskema, hvis der ikke er variationer af temaet der er med som du er tilfreds med.
Håber at det er svar nok.
Jeg kan eventuelt hjælpe, hvis det er noget du gerne vil have lavet der tager 5-30 minutter kan jeg gøre det kvit og frit, er det mere kompliceret kan vi diskuteredet.