Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har lige godkendt en aftale med Telia 4G mobil bredbånd

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er af den lidt skeptiske type og vil lige høre om der er andre der har erfaringer med Telias 4G mobilt bredbånd.

Køre det godt eller er der meget at ønske af den løsning.??

Jeg har ca. 50 GB med yousee nu, vil jeg kunne mærke noget synderligt? På papiret er det jo nemt at se 50 Download og 3 upload.

Med 4G 70 download og 43 upload.

Nogle synspunkter??

Hilsen Thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 15:10

Det er kun på papiret at du har 70/43 mbit. Du vil formentlig opleve langt langsommere internet. Det er kun under de optimale forhold at den kan trække 70/43. Altså du sidder lige ved antennen, ingen andre er på, ingen huse, træer eller lign. der kan genere. Mit umiddelbare gæt vil være ca. 30/10 mbit i snit.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 15:11
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 22:45

Hej Marc

Mange tak for info. Jeg tror bare jeg ringer til Telia og afmelder. Smile

Skuffende! Men logisk nok, som de fint påpeger i artiklen.

Hilsen Thomas

Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:51

Hej Thomas,

Lad være med det. Jeg er personligt rigtig glad for det.

Det kører hurtigt og upåklageligt. Det er intet problem at streame HD, og du løber aldrig ind i opsætningsproblemer.

:-)

Venlig hilsen
MS 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 23:06

Der opstår altid noget usikkert ved høje hastigheder. Der kan forekomme datatab og hvor langt man er fra central osv. Du skriver du har 50 nu. Prøv at tage en hastighedstest og se hvor hurtig den egentlig er. Jeg betaler selv for en hurtig forbindelse, men den er sat til lavere.

Emilie-> hvis du har så stor en linie, håber ja da du streamer uden problemer ;) det kan du selv ved en langt lavere og mere sølle linie. Der kan være behov der gør den skal være hurtigere/større...

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 23:07

Jeg retter med det samme til emilia, skide tlf :p beklager ;)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 11:13

Det er ikke fordi at det er dårligt. Det er jo meget smart, at du lige kan tage det med på farten. Men jeg ville aldrig skifte det ud i stedet for en fast forbindelse.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:21

Telias G4 netværk fungere rigtig godt. Jeg tror dog ikke du vil kunne opnå de hastigheder. Men det køre rigtig stærkt Big Smile

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:38

Thomas Hillerup:

Jeg er af den lidt skeptiske type og vil lige høre om der er andre der har erfaringer med Telias 4G mobilt bredbånd.

Køre det godt eller er der meget at ønske af den løsning.??

Jeg har ca. 50 GB med yousee nu, vil jeg kunne mærke noget synderligt? På papiret er det jo nemt at se 50 Download og 3 upload.

Med 4G 70 download og 43 upload.

Nogle synspunkter??

Hilsen Thomas

Drop det, med mindre du bor lige klods op af masten. Vi prøvede det, men det viser sig at det kun virker i den anden ende af byen ?. Så regnede vi med at vi i det mindste havde 3G dækning. Men det virkede så ikke på det nye stik ?. Så en gammeldags 2G dækning var hvad det kunne klare. Vi skiftede til Oister med det samme.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)