Hello Everyone Her er lidt jeg har lært af min tid på Amino 1) Alle Amino´er sidder ret meget ned foran skærmen 2) Amino´er ELSKER at gøre en god handel 3) Vi Amino'er elsker at HJÆLPE hinanden ..... derfor vil jeg lige smide dette tilbud med nogle latterligt lave priser på forskellige rester af kontorstole som vi har stående og gerne vil have ryddet af vejen så der er plads til nogle af alle vores andre ting! 1) Sinclair kontorstol. Lavet i stof. Super flot og især velegnet til kontoret derhjemme- PRIS. 300kr x moms stk. afhentet i Roskilde. FØRPRIS: 1395,- 2) NEXT designer læder kontorstol http://www.istol.dk/kontorstol-design-laeder-kontorstol-next.html Vores alletiders mest populære læder kontorstol En sand fryd for øjet såvel som for ryggen. Jeg har pt 3 stk. stående UDEN armlæn, som jeg skyder af til: Pris: 2000 x moms. Er der en af disse stole du bare MÅ eje, så vil jeg være glad hvis du kontakter mig herinde med en privat besked, eller ringer til mig på 50 30 70 89. Fortsat pragtfuld solskinsdag til alle herinde Hilsen Morten |
Så er der 2 stk af den øverste tilbage og 2 af den nederste tilbage.