Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shuttle fra Antalya til Alanya??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg mener det er 50 eller 60 EUR , alt efter hvor mange i er - men aftal det hellere med ham på mailen.

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:25

Hej

ok see you 

l send my jofor olso mersedes l send see you

Best Regards
İbrahim Özkan

"

Han siger at han vil sende en af sine chauffør med mercedes  for at hente dig.

Mvh Mimusa

Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 05:48

Du skulle måske overveje om du overhovedet har råd, og kulturelle fundament til at rejse til den vidunderlige land, når du allerede fra starten opretter et tråd om billig transport, betal dog hvad det koster som alle andre mennesker, eller bliv væk. Du kan også rejse til Bulgarien el Sønderjylland:). Jeg har rejst til Tyrkiet sidste 25 år disse mennesker guld værd, lig dig ikke ud med dem da de er gæstfrie samt rige mennesker, så du skal ikke tro at du kan undtertrykke el behandle en tyrker dårligt dernede som du plejer gøre her. For disse folk er ikke kurdere som de fleste i Danmark er men Ren tyrkere, de finder sig ikke i alt, og du får et enkelt billet hjem og indrejseforbud. Så er du informeret:) forvent ikke slaver som i Thailand men blot gæstfrie løver som gør det fra hjertet og æren.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:01

Jesper Laugesen:

Ja, jeg mener det er 50 eller 60 EUR , alt efter hvor mange i er - men aftal det hellere med ham på mailen.

Jeg har lige afbestilt Ibrahim, for Tyrkieteksperten er lige gået konkurs, så vi når ikke at komme afsted i morgen.... Mon der er nogen herinde der kender noget til Tunesien på denne årstid? Smile Der kan vi også komme til billigt :)

Hilsen Morten

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)