Vi skal snart på "sommerferie" til Tyrkiet. Alanya.
Vi lander kl. lort om natten, og rejseselskabet vil nu have betaling for shuttle til og fra lufthavnen. Det er jo fint nok, men en hurtig søgning viser at det vist kan gøres meget billigere ved at arrangere det selv, og grundet tidspunktet overvejer vi en privat minibus da vi har en dreng med på 3 som nok er kvæstet kl. 2 om natten.
Men det er en jungle når man googler shuttle. Så er der nogen der har konkrete erfaringer og måske en anbefaling til hvilke sider / firmaer der er troværdige?
JEg ved der er en del Aminoer der er ret gode til Tyrkiet, så jeg håber der er en der kan hjælpe :)
Jeg er her lige nu, og har brugt dem her - og de er ligeglade med hvilket tidspunkt - og der står en mand med dit navn på, når du forlader lufthavnen, så det kan ikke være nemmere - og så er det en dansker som ejer dette selskab.
Ellers må jeg prøve at hive fat i Eurodan som Marjoe anbefaler. Jeg er i hvert fald ikke meget for at stå i Antalya lufthavn kl. 2 om natten med en 3-årig og begynde at prutte om prisen med en taxa...
Men en privat minibus klokken lort om natten er godt nok noget mere tiltalende end en bus fyldt med trætte turister, der kører i sneglefart og liiiige skal stoppe ved turens første turist-fælde - de alt for dyre tankstationer etc.
Hahaha, nej og hans engelsk heller ikke for godt, men de er stabile og billige:)
Hej Jesper
Hvor har jeg dog "savnet" tyrkisk-Engelsk
Hvis det nu ikke lige var fordi du havde anbefalet ham, og jeg derfor stoler på dig/ham, så ville dette svar nok gøre mig lidt skeptisk:
"
ok see you
l send my jofor olso mersedes l send see you
Best Regards İbrahim Özkan
"
... normalt ikke noget problem hvis jeg var alene eller med konen, men med en 3-årig og et ankomsttidspunkt kl. 01.55 om morgenen så skal det hele gerne være på plads he he
Nå men han siger jo at der er en til at tage i mod os, så det glæder jeg mig til - tak for hjælpen