Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shuttle fra Antalya til Alanya??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Vi skal snart på "sommerferie" til Tyrkiet. Alanya.

Vi lander kl. lort om natten, og rejseselskabet vil nu have betaling for shuttle til og fra lufthavnen. Det er jo fint nok, men en hurtig søgning viser at det vist kan gøres meget billigere ved at arrangere det selv, og grundet tidspunktet overvejer vi en privat minibus da vi har en dreng med på 3 som nok er kvæstet kl. 2 om natten.

Men det er en jungle når man googler shuttle. Så er der nogen der har konkrete erfaringer og måske en anbefaling til hvilke sider / firmaer der er troværdige?

JEg ved der er en del Aminoer der er ret gode til Tyrkiet, så jeg håber der er en der kan hjælpe :)

Hilsen Morten

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:23

Hej WideEyes.

Jeg ved at man for det meste kan prutte om prisen i tyrkiet, også med Taxaerne, det kunne være en mulighed.

Mvh Mimusa

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:30

Jeg er her lige nu, og har brugt dem her - og de er ligeglade med hvilket tidspunkt - og der står en mand med dit navn på, når du forlader lufthavnen, så det kan ikke være nemmere - og så er det en dansker som ejer dette selskab.

http://www.alanya-eurodan.com/?Page=Transfer

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:37
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:43

Hej Jesper

Jeg tænkte nok at du havde en godt forslag :) 

Ham Ibrahim - hjemmesiden er ikke for god. Er det bedst at reservere via hjemmesiden eller fange ham på telefonen evt. via sms? 

Hilsen Morten

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:55

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Jesper

Jeg tænkte nok at du havde en godt forslag :) 

Ham Ibrahim - hjemmesiden er ikke for god. Er det bedst at reservere via hjemmesiden eller fange ham på telefonen evt. via sms? 

Hilsen Morten

Hahaha, nej og hans engelsk heller ikke for godt, men de er stabile og billige:)

Skriv til ham på mail ,  ibrahimozkan07@hotmail.com

Bare hils fra Jesper Laugesen

God tur når i kommer så langt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:38

Så har jeg prøvet at skrive til Ibrahim ;)

Ellers må jeg prøve at hive fat i Eurodan som Marjoe anbefaler. Jeg er i hvert fald ikke meget for at stå i Antalya lufthavn kl. 2 om natten med en 3-årig og begynde at prutte om prisen med en taxa... 

Men en privat minibus klokken lort om natten er godt nok noget mere tiltalende end en bus fyldt med trætte turister, der kører i sneglefart og liiiige skal stoppe ved turens første turist-fælde - de alt for dyre tankstationer etc.

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:42

Jesper Laugesen:
Hahaha, nej og hans engelsk heller ikke for godt, men de er stabile og billige:)

Hej Jesper

Hvor har jeg dog "savnet" tyrkisk-Engelsk Stick out tongue

Hvis det nu ikke lige var fordi du havde anbefalet ham, og jeg derfor stoler på dig/ham, så ville dette svar nok gøre mig lidt skeptisk:

"

ok see you

l send my jofor olso mersedes l send see you

Best Regards
İbrahim Özkan

"

... normalt ikke noget problem hvis jeg var alene eller med konen, men med en 3-årig og et ankomsttidspunkt kl. 01.55 om morgenen så skal det hele gerne være på plads he he

Nå men han siger jo at der er en til at tage i mod os, så det glæder jeg mig til - tak for hjælpen Smile

Hilsen Morten

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:11

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Jesper Laugesen:

Hej Jesper

Hvor har jeg dog "savnet" tyrkisk-Engelsk Stick out tongue

Hvis det nu ikke lige var fordi du havde anbefalet ham, og jeg derfor stoler på dig/ham, så ville dette svar nok gøre mig lidt skeptisk:

"

ok see you

l send my jofor olso mersedes l send see you

Nå men han siger jo at der er en til at tage i mod os, så det glæder jeg mig til - tak for hjælpen Smile

Hilsen Morten

Hehe, ja så kender jeg ham igen :) Men han har nu gjort det godt gennem de sidste 8 år.

Han startede med en enkelt bil som han selv kørte, og har nu 22 eller 23 biler med chauffører der kører for ham.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:20

Jesper Laugesen:

Hehe, ja så kender jeg ham igen :) Men han har nu gjort det godt gennem de sidste 8 år.

Han startede med en enkelt bil som han selv kørte, og har nu 22 eller 23 biler med chauffører der kører for ham.

Det er jo fedt og rigtig godt gået Smile

Jeg har ikke fået nogen pris - er det noget jeg skal rykke ham for så vi er sikre på hvad der er aftalt inden eller?

MVh

Morten

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)