Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder professionel landing-page for 1.000 DKK

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

I  takt med at jeg får udviklet mit software, og der skal likvider i kassen, tilbyder jeg min service umådeligt billigt:

Jeg tilbyder at lave fuldt funktionelle landing-pages som disse(et par af mine referencer):

jamesbound.dk

proff-moedebooking.dk

Andet arbejde:

lead360.dk

Prisen er 1.000 DKK ex. moms og jeg kan levere inden for ca. 7 dage.

Hvad gør vi herfra?

1. Vi tager en dialog om dine ønsker over telefonen(eller mail hvis du ønsker)

2. Udfra et nærmere kendskab, fremsender jeg 3 skitser.

3. Du vælger 1 af de 3 skitser og så færdiggører jeg arbejdet.

Jeg retter naturligvis til hvis der måtte være fejl og rettelser. Hvis du dog efter arbejdets færdiggørelse har nye funktionaliteter/input, aftaler vi nærmere om prisen for ændringer.

Hvad kan du bruge landing-pages til?

1. LEAD-GENERERING - Få flere kunder

2. Informer om events og andet

3. Få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev

4. Fremhæv et produkt. Dette er idéelt hvis du har mange produkter på din side, og nogle overskygges af andre. Det kan også være for at sænke kompleksiteten(Brug en landing-page til at indsælge et lille hjørne-produkt for senere at sælge mere ind).

Jeg glæder mig til at høre fra Jer

Mads

Lead360

31 52 59 01 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:56

Hej MAds

Er det WP? Umiddelbart ligner det standard templates der er rettet til? 

Hvilke former for grafik inkluderer dit tilbud? Fx hvis en side skal bruge X antal bannere osv..

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 11:28

Hej Morten

I mit tilbyd står der også anført, at jeg arbejder ud fra templates. Det endelige resultat vil ofte kunne ende langt fra template udgangspunktet.

Landingsiderne laves i HTML5.

Tilbuddet inkluderer al grafik, der skal bruges til landingsiden. Jeg kan lave bannere til en meget billig pris.

Jeg håber det var nok svar.

Mads

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:32

Hej igen Mads

En landing page er vel "bare" forsiden til en hjemmeside? Tænker at hvis der skal X antal undersider på, i samme design / stil, så er det vel relativt simpelt? Er det WordPress?

Har muligvis brug for et par simple hjemmesider, med et par undersider - derfor jeg spørger :)

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 11:43

Hej Morten,

En landingside kan som så også godt ligge eksternt. Det vil sige, at man kan have hovedsiden på eksempel1.dk og så kan man have en landingside på domænet elektriskskateboard.dk som eventuelt linker til eksempel1.dk eller blot skaffer leads til maillisten.

Landingsiderne er ikke wordpress men HTML5.

Jeg kan også sagtens lave sider med undersider(så man ikke kun har en ensiders-hjemmeside)

Men jeg kan forstå på dig, at du måske har en side bygget op Wordpress og gerne vil have lavet nogle undersider/landingsider som inkorporeres i dit nuværende? Det er helt bestemt muligt.

Vi kan eventuelt maile/ringe?

Mads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)