Hej Amino'er I takt med at jeg får udviklet mit software, og der skal likvider i kassen, tilbyder jeg min service umådeligt billigt: Jeg tilbyder at lave fuldt funktionelle landing-pages som disse(et par af mine referencer): jamesbound.dk proff-moedebooking.dk Andet arbejde: lead360.dk Prisen er 1.000 DKK ex. moms og jeg kan levere inden for ca. 7 dage. Hvad gør vi herfra? 1. Vi tager en dialog om dine ønsker over telefonen(eller mail hvis du ønsker) 2. Udfra et nærmere kendskab, fremsender jeg 3 skitser. 3. Du vælger 1 af de 3 skitser og så færdiggører jeg arbejdet. Jeg retter naturligvis til hvis der måtte være fejl og rettelser. Hvis du dog efter arbejdets færdiggørelse har nye funktionaliteter/input, aftaler vi nærmere om prisen for ændringer. 1. LEAD-GENERERING - Få flere kunder 2. Informer om events og andet 3. Få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev 4. Fremhæv et produkt. Dette er idéelt hvis du har mange produkter på din side, og nogle overskygges af andre. Det kan også være for at sænke kompleksiteten(Brug en landing-page til at indsælge et lille hjørne-produkt for senere at sælge mere ind). ____________________________________________ Mads Lead360 31 52 59 01 |
Hej MAds
Er det WP? Umiddelbart ligner det standard templates der er rettet til?
Hvilke former for grafik inkluderer dit tilbud? Fx hvis en side skal bruge X antal bannere osv..
Hilsen Morten