Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero som regnskabsprogram?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Nu skal jeg selv til at starte min virksomhed nu her når jeg fylder 18. 
Men jeg er igang med at forberede det hele, og jeg mangler et regnskabsprogram. Så var det jeg faldt over Dinero.

Mit spørgsmål er:

Kan jeg nøjes med at bruge dinero til at holde styr på økonomien som det eneste?

eller vil det være bedre at bruge billys?

Venlig Hilsen 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender vi ikke dit behov for styring, men jeg mener at Dinero kommer eller er kommet med et komplet program da den første del kun var til at sende regninger ud med.

Men det gode ved begge - Billy's og Dinero, er jo at du kan prøve dem gratis. Tror du vil finde ud af, at du sagtens kan bruge begge dele tilfredsstillende!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Microsoft er kommet med et super billigt og komplet regnskabsprogram: C5 2014. 

C5 2014 lejes til en MEGET lav pris pr. md. 

Her kan du selvfølgelig også prøve gratis demo: http://www.c5online.nu/c5-2014.aspx (nederst på siden)

C5 2014: regnskabsprogram til iværksættere

Kun 99 kr. pr. md. Læs mere på www.c5online.nu 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon,

Pas nu på du ikke kommer til at skyde gråspurve med kanoner - se på dit behov og start så med at lege med et freew program WinFinans er ganske udemærket til at komme igang med!

Men behov opgøres og så vælge!  

Hvilken forretning er det e-trade?

Pas på C5 er et meget dyrt og omfattende system forfstår slet ikke nogen kan anbefale det til et nybegynder!  Sad

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
C5 er et meget dyrt og omfattende

Hej John,

Jeg synes du skal prøve en demo af den nye C5 2014: http://www.c5online.nu/c5-2014-demo.aspx?redirected=1

C5 2014 er slet ikke som du tænker Microsoft Dynamics C5... C5 2014 er skræddersyet til iværksættere og mindre virksomheder - og prisen ... Hvis det er dyrt, så ved jeg snart ikke ...

God fornøjelse ;)

C5 2014: regnskabsprogram til iværksættere

Kun 99 kr. pr. md. Læs mere på www.c5online.nu 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg ser ikke problemer i at test Dinero som virker absolut fint i mine øjne. Vist kan helt nye programmer ha mindre bugs, men jeg har indtryk af, at man har for på tingene. Billys Billing som nogen er inde på, er også et alternativ til små hundrede kroner, og ganske bruger venligt opbygget og Oneline Webregnskab er et andet gennemprøvet til det halve af prisen - omkring 50 kr - og WinFinans også fint nok, men ikke nær så intuitivt opbygget som de førnævnte, men gratis op til 1500 poster

Alle programmer generelt kan prøves gratis i en periode, så du kan jo teste både et og to og se hvad du finder bedst - og tænk også på integration med en evt webshop, som kan lette ved automatisk at bogføre dine salg - der findes en del integrationer til ex BB og Online webregnskab mig bekendt og kommer det givet også til Dinero, men er ikke på plads mig bekendt og winfinans ved jeg ikke heller om klarer integration til webshop

god vind  vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
men ikke nær så intuitivt opbygget

Det er vist ikke noget problem john!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Det er vist ikke noget problem john!
jeg ved du er flink til at hjælpe med brugen og når man kan det, er det fint absolut, men at nægte at for mange uden viden om kredit og debit er Billys Billing og Dinero noget mere brugervenligt opbygget - mere 2013 novice indrettet - det vil jeg nu nok fastholde Smile

det kan så ha andre faldgrupper fordi man måske tror intet kan bogføres galt, men det er en anden sag 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Rico_Nielsen:
Microsoft Dynamics C5... C5 2014 e

Du skriver med en 18 årig gut der vil igangn  med virksomhed og har nok ikke det store behov i de første flere år:

CitAT ms:

Microsoft Dynamcis C5 2014 er forbedret på rigtig mange punkter. Bla. helt ny brugerflade som man kender det fra Officepakken og online adgang via webbrowser. De nye forbedringer er med til at gøre C5 til et endnu mere brugervenligt økonomisystem. C5 2014 indeholder de funktioner og muligheder som mindre virksomheder har behov for, og er derfor det perfekte valg til iværksættere eller virksomheder med 1-3 brugere.

Du får her funktioner du IKKE har brug for nu!

Og gratis program er gratgis og kan udbygges efter behov, men som nævnt - behovsopgørelse før valg er vigtigt!

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
men det er en anden sag 

Det ligger mig meget på sinde, at de nye iværksættere ikke forføres til investeringer der IKKE er nødvendige for at komme igang.

Billy og Amino-Dinero eller ej!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)