Jeg mangler en eller flere samarbejdspartner(e) til et projekt der kunne blive rigtig spændende på den lange bane. Det du/I skal kunne er at være fuldstændig vanvittig dygtig(e) til at lave hjemmesider, og alt inden for den genre. Du/I må gerne have erfaring med at lave lidt grafik og noget flash. Projektet har deadline 31-12-2013 hvor det SKAL være færdigt. Skriv en besked til mig, og så kan vi tage en snak og det er noget for dig/jer.
Penge, domæner, viden, engagement. Du forventer vel ikke at at svarer på hvad jeg vil give for arbejdet i et offentligt forum? Om folk får penge eller en del af projektet er jeg sådan set ligeglad med. Rent egoistisk vil jeg nok helst bare betale mig fra det, og beholde mit koncept i fred. Folk der er interesserede kan henvende sig, og så vil jeg mødes med dem jeg finder interessante. Tidsmæssigt passer deadlinen til nytår meget godt, uden at der er tale om en fuldtidsstilling.
Er der lidt om hvad du vil have lavet så der er mulighed for at vide om det er noget som skal kodes for bunden eller standard systemer kan bruges?Meget svært at sige ja eller nej til et project uden at kende det der skal bygges op.
Kan forklare det med at hvis du vil have lavet dit køkken er det ikke lige meget hvilken håndværker du ringer efter. Håber det giver mening
Jeg er ikke klar over om der er noget lignende eller om det er at starte fra nul. Konceptet er slet ikke set før i DK, så derfor er det lidt svært at forklare uden at afsløre casen. Men lad os sige at det er noget der skal kodes fra bunden, så er vi nok ikke helt galt i byen
Det eneste der er vigtig for mig er at casen bliver løst til tiden, og ikke hvad det kommer til at koste.