Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansøgning om at modtage betalingskort - ejer min virksomhed domænet når jeg gør?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man skal ansøge om at modtage betalingskort, skriver Nets "Din virksomhed skal eje domænet, hvor din netbutik ligger." Når man har enkeltmandsvirksomhed og dermed juridisk og skattemæssigt og alt muligt andet = sin virksomhed, er det mon så nok at man personligt står som ejer af domænet, eller ...? Nogen der ved det? Og hvis ikke, hvordan overfører man så sit personligt ejede domæne til sin virksomhed? 

~
Anja

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

P.S. Det er denne her jeg gerne vil have en aftale til: http://guidedemeditationer.dk/ - hvis nogen med et trænet Nets-øje lige kan se noget jeg med sikkerhed skal have gjort noget ved for at få mig en betalingsaftale, så modtages tips med kyshånd. :-)

~
Anja 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke hvor firkantede de er men formelt vil de vel kræve, at domænet ejes af det CVR nummer der tegner netsaftale. Kan du ikke få den du har domænet hos til bare at overføre det til dit CVR nummer - også så du får regningen til dit CVR nummer fremover - det burde ikke være så svært og så er du i alle fald sikker i forhold til Nets

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan være det egentlig er nemt nok at gøre via dk-hostmaster - jeg spørger dem sgu lige. :-)

~
Anja 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Anja Lysholm:
jeg spørger dem sgu lige

Du kan også bare spørge dine venner :-)

https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/formularer/overdragelse/

Stor hilsen
/Brian 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den har jeg set, men jeg tænkte at det måske kunne gøres nemmere når det nu bare skal overdrages fra mig til mig (samme adresse og det hele) ;-) Jeg ser hvad de siger.

~
Anja 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:
Jeg ser hvad de siger.

Your choice :-)

Men tro mig, det er meget hurtigere, lettere og mere simpelt at bruge de 5 min. der skal til at udfylde formularen og godkende det ved at logge ind på kontoen.
Mit gæt er at du ender der alligevel, efter at have snakket med dem - sådan plejer det at ende ;-)

Anja Lysholm:
jeg tænkte at det måske kunne gøres nemmere

Hmm, du er noget krævende, det er svært at gøre nemmere end at udfylde 10 felter i en formular :-)

Ses vi til Aminotastic?

/Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Undskyld, jeg linkede forkert i første indlæg :-)

Du skal bare logge på nede i venstre hjørne, under selvbetjening, så er der et menupunkt der hedder overdrag domæne. Når du er logget ind, så kan du gøre det online og skal ikke printe og faxe :-)

Stor hilsen
/Brian 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Men tro mig, det er meget hurtigere, lettere og mere simpelt at bruge de 5 min. der skal til at udfylde formularen og godkende det ved at logge ind på kontoen.

Og det gjorde det så. ;-) Jeg tænkte jo bare at det kunne være nemt for dem at erstatte mit navn med mit firmanavn, for det her er jo f.eks. lidt fjollet:

"For at overdrage et domænenavn skal den nuværende registrant logge ind på Selvbetjening på vores hjemmeside http://www.dk-hostmaster.dk med bruger-id og adgangskode. Herefter vælges menupunktet "Overdrag domænenavn(e). Når den nuværende registrant har angivet hvem domænenavnet skal overdrages til og bekræftet dette, sender vi omgående en e-mail til den ønskede nye registrant. Denne skal derefter godkende modtagelsen af domænenavnet (i e-mail står hvordan). Når godkendelsen er foretaget bliver domænenavnet omgående overdraget. "

... når nuværende og nye er den samme. Så jeg skal skrive at jeg gerne vil overdrage det, og så skal jeg bekræfte at jeg gerne vil have det overdraget. Men pyt. Det er jo en overkommelig opgave. :-)

~
Anja 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Og ja, vi ses til Aminotastic! :-D

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)