Giver en freebie (design)
Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Hej alle! Jeg har her til morgen siddet og hygget mig lidt i Photoshop. Endte med at gå i gang med et design, som du kan se her:
Dette design, vil jeg meget gerne give væk, da jeg ikke selv har noget at bruge det til pt. Hvis du vil være med i konkurrencen om det, så "like" min fb-side: https://www.facebook.com/pages/Christianjohnsendk/575283632508781 Trækker en vinder senere i dag via Random.org. (Skriv derfor her i tråden, at du har givet siden et like, så jeg har navnene på jer) (Alt kan selvfølgelig ændres i designet - og det skal jeg nok hjælpe med) Med venlig hilsen,
Christian Johnsen
Svar
Tilmeldt 20. Dec 12
FireWorks
Skrevet
01-10-2013 kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Super fedt design!!! Indeholder alt det jeg mangler - og ikke kan lave selv :-D I "Like" this - nu også på facebook , og krydser nu fingre!!! Vil under alle omstændigheder også give dig en thumbs up her, sågar en yderst velfortjent en af slagsen - både for dit design og for dit generøse initiativ!!! ...Uanset om jeg er heldig i lodtrækningen eller ikke - tak! bonnie.doktor@fire-works.dk
Svar
Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Hej Bonnie,
Tak for de pæne ord. :-) Her er lidt flere billeder:
'
Svar
Tilmeldt 20. Dec 12
FireWorks
Skrevet
01-10-2013 kl. 19:38
Svar
Det ser RIGTIG godt ud! Hvor er du sej :-) Jeg krydser i hvert fald ikke mine fingre mindre nu :-D
Svar
Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Så er kontaktsiden færdig:
Svar
Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Hvis du er interesseret i dette design, kan du sende mig en mail på: christian@christianjohnsen.dk indtil kl. 15:00, så sender jeg .psd-filen den anden vej. :-)
Med venlig hilsen,
Christian Johnsen
Svar
Tilmeldt 20. Dec 12
FireWorks
Skrevet
02-10-2013 kl. 23:22
Svar
Hej igen Christian Jeg har lige set, at den mail jeg har søgt at sende dig, er røget retur som "delivery failed"... :-/ Håber stadig tilbudet gælder? I givet fald må du meget gerne sende psd'en min vej! Min mail er stadig: bonnie.doktor@fire-works.dk Jeg krydser mine fingre lidt endnu... Mkh. Bonnie
Svar