nogen der kan komme med et super fedt Logo (gerne til billige penge)
der er tale om Personbefordring (lidt ala taxa) der vil blive kørt med Levende mennesker, på en sikker måde.
Navnet der skal LOGOS er Maxitaxa
det er et logo der skal bruges på brevpapir, visitkort, og som heldækkende indpakning på bilerne, så det er jo vigtigt at få det i de rigtige formater så jeg kan bruge det til alle ting
tror godt jeg kan se lidt ideen i den her.... en vej, en forklaring samt navnet....... slet ikke et dårligt bud..... og så kan jeg rent faktisk godt lide at du har smidt et fysisk billede på, det siger bare så meget mere end en forklaring,
du har ret, det er faktisk ret godt, slet ikke dårligt at første bud, der kommer jo så lovkrav om cvr osv osv ... og så måske farver der lige skal passes til....
men bestemt et godt første bud, den havde jeg ikke lige set komme , men jeg har jo før benyttet mig af amino, i kan sku ting herinde
tror sku ikke timer ville hjælpe mig, skal vist bare gøre det jeg gør bedst, så design skal jeg holde mig fra, så hellere betale sig fra det, men kender godt freelancer også, den bruger jeg også til andre opgaver, har jo været med på siden længe, og synes stadig du har gang i noget helt rigtigt med siden
tror sku ikke timer ville hjælpe mig, skal vist bare gøre det jeg gør bedst, så design skal jeg holde mig fra, så hellere betale sig fra det, men kender godt freelancer også, den bruger jeg også til andre opgaver, har jo været med på siden længe, og synes stadig du har gang i noget helt rigtigt med siden
Lars
Er ikke lige klar over hvor filmen knækker, men det jeg prøver at skriver er, at du kan smide opgaven ind på Amino freelancer, og i løbet af et par timer har du bud fra min. 10 designere, der alle vil byde ind på at lave dit logo.