Hej Vil gerne have lidt feedback på om det var en shop hvor i ville handle for og imod i skal ikke lægge fingre imellem Link til shoppen: www.papirogblaek.dk på forhånd tak Lars Hansen |
Informationsniveauet er fornuftig og webshoppen virker troværdi, men designet er gammeldags.
Jeg lagde mærke til at du har mange produkter, som ikke er på lager. Jeg tror det ville fremme salget, hvis du informerede tydeligt omkring leveringstid på disse produkter.
Jeg faldt over et kasseapparat, hvor der er fremhævet: Ikke SKAT-godkendt. Hvad indbærer det?
SEO:
Din side svarer både med og uden www., hvilket giver duplicate content og bør rettes med 301 redirects i htaccess.
Gennemgå dine title og meta desciption tags og tilføj producenten i teksten. F.eks. Brother DCP-J140W... i stedet for DCP-J140W...
Meta description bør være en sælgende tekst, og ikke en kopi af title teksten.
Du har nofollow på dine links til sociale medier på produktsiderne. Det er en udbredt seo-misforståelse, da du dermed fortæller google, at du ikke kan stå inde for din facebook- og twitterside.
Der er meget at arbejde med seo-mæssigt.
---
Kasseapparatet købte jeg ikke da det ikke er på lager og ikke skat-godkendt teksten skræmte mig væk.
Du har ikke toner til min Samsung multifunktionslaser, men der ud over kunne jeg godt finde på at lægge en ordre.