Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du handle her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horslunde
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Papir og Blæk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil gerne have lidt feedback på om det var en shop hvor i ville handle for og imod

i skal ikke lægge fingre imellemStick out tongue

Link til shoppen: www.papirogblaek.dk 

på forhånd tak

Lars Hansen

Lars Staghøj Hansen

https://papirogblæk.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Informationsniveauet er fornuftig og webshoppen virker troværdi, men designet er gammeldags.

Jeg lagde mærke til at du har mange produkter, som ikke er på lager. Jeg tror det ville fremme salget, hvis du informerede tydeligt omkring leveringstid på disse produkter.

Jeg faldt over et kasseapparat, hvor der er fremhævet: Ikke SKAT-godkendt. Hvad indbærer det?

SEO:

Din side svarer både med og uden www., hvilket giver duplicate content og bør rettes med 301 redirects i htaccess.

Gennemgå dine title og meta desciption tags og tilføj producenten i teksten. F.eks. Brother DCP-J140W... i stedet for DCP-J140W...

Meta description bør være en sælgende tekst, og ikke en kopi af title teksten.

Du har nofollow på dine links til sociale medier på produktsiderne. Det er en udbredt seo-misforståelse, da du dermed fortæller google, at du ikke kan stå inde for din facebook- og twitterside.

Der er meget at arbejde med seo-mæssigt.

---

Kasseapparatet købte jeg ikke da det ikke er på lager og ikke skat-godkendt teksten skræmte mig væk.

Du har ikke toner til min Samsung multifunktionslaser, men der ud over kunne jeg godt finde på at lægge en ordre.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:48

For mig at se, er det produkter der er meget prisfølsomme, fordi de findes i mange butikker, varehuse og webshops. Og det er nemt at sammenligne priser, for produkterne er jo de samme, i mange tilfælde.

Jeg tog et tilfældigt produkt, toner til en HP printer. På din side koster de 533 kr. inkl. fragt. På wupti.com koster samme toner 472 kr. med fri fragt.

Som forbruger har jeg svært ved at se hvorfor jeg skal betale 61 kr. mere hos en webshop jeg ikke kender, i forhold til en stor webshop med et kendt brand.

Det er noget mange iværksættere kender til, jeg selv inkl. Har tidligere solgt IT hardware, og skulle mange gange forklare kunder, hvorfor de skulle købe hos mig, selvom jeg var dyrer. Men jeg havde kunderne i røret, eller foran mig, hvilket gjorde det nemmere. Den mulighed har man ikke online.

Mvh Carsten

Fra Horslunde
Tilmeldt 28. Dec 12
Fra  Papir og Blæk Skrevet kl. 20:35

Tak til jer begge to, det er dejligt at i gider at bruge lidt tid på at komme med lidt feedback. Jeg vil kikke på det i har skrevet og rette til og håber at i vil kikke på det en anden gang vis jeg skal bruge nogle friske øjne til at se på siden. Men endnu en gang stor tak til jer.

Vis der skulle være nogle andre der lige kan se noget der burde rettes eller havde noget andet på hjertet så er i velkommen til at skrive.Wink

Mvh

Lars Hansen

Lars Staghøj Hansen

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 20:41

Jeg kan ikke komme ind på din side? 

Mvh. Jakob Wolff

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:01

Jeg kunne heller ikke komme ind :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Horslunde
Tilmeldt 28. Dec 12
Fra  Papir og Blæk Skrevet kl. 21:49

Surftown har været nedeAngry men er vis ved at komme op igenStick out tongue så i skulle gerne kunne se den nu

Lars Staghøj Hansen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)