Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny etableret webshop!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 17
Fra  DecoFarver.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så har webshoppen så småt været online i 4 måneder, og vi har fået en fantastisk start. Men vi hviler naturligvis ikke på laurbærene, så håber I vil være behjælpelige med at kigge siden igennem og komme med forslag til forbedringer til en fase II. Vi har selv kigget siden igennem 1000 gange men har efterhånden set os helt skæv på siden så endelig kom med forslag til rettelser og eventuelt nye ideer.

Link: http://www.DecoFarver.dk

På forhånd mange tak og rigtig god aften derude!

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 20:03

Hey, 

En præsentabel side, så tillykke med den. Jeg faldt dog over et par ting.

På forsiden under udvalgte produkter: Jeg kan ikke klikke på billederne, på den første linje med 3 produkter, for at komme ind på produktet. Det virker dog fint på den næste linje... Sidder med Google Chrome browser.

Fremhæv jeres fragtpriser: Jeg synes altid den bør være placeret et synligt sted uanset hvor man står på siden. Man vinder intet ved at skjule den. 

I bør i hvert fald vise den i indkøbskurven - overvej at smide links ind til sider omkring: sikkerhed, betaling, fragt og fortrydelsesret.

Prisgaranti: I viser et ikon med prisgaranti, men hvordan skal jeg som kunde gøre, hvis jeg skal gøre brug af den?

Det er en superservice at tilbyde, så gør det ekstremt nemt for kunden lige her. Vi har lavet noget lignende lige her hvor vi sælger en billig puttebane - i øverste højre hjørne er link med "jeg har set denne vare billigere" hvor der kommer en popup med betingelser og et par felter der skal udfyldes. Det virker suverænt godt for os

Facebook: Jeg synes det er en farligt sted jeres facebook ikon ligger. I vil gerne have at folk klikker ind i kurven, men man kan sagtens blive distraheret og klikker på Facebookikonet og aldrig vende tilbage. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:33
Pæn side, men nu kigger jeg på den fra en mobil, så synes måske der mangler en mobil-version...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 21:47

Det er da en mega flot side, jeg ville overhovedet ikke have problemer med at handle der.

Kan du løfte sløret for hvilket shop system i har bygget shoppen i?

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 21:48

Flot side må jeg sige.

Meget gennemført.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 4. Feb 13
Fra  DecoFarver.dk Skrevet kl. 21:52

Hej Peter,

Mange tak for din feedback. :)

Forsiden med de udvalgte produkter er noteret til vores to-do liste, således at den naturligvis også blive klikbar.

Jeg synes faktisk at vi flere steder på siden gør opmærksom på, at fragtprisen er 99,- og at vi har gratis fragt v. køb over 950,- (Se eksempler nedenfor).

http://www.decofarver.dk/fragt-levering/

http://www.decofarver.dk/wp-content/themes/onlineplus/images/fact_widget.png

Men jeg har noteret mig at det bør være mere synligt i kurven. :)

Vi har tildelt en side som udelukkende omhandler vores Prisgaranti - Derfor bør ikonet naturligvis også linke indtil denne. Det er hermed noteret til vores to-do list. :)

Jeg har taget naturligvis også taget din kritik af Facebook-ikonet's placering til mig - Dog har vi endnu ikke haft nogle problemer med, at vores besøgende/kunder har klaget over placeringen.

Med venlig hilsen.
Brian Dennis Jensen 

Fra Ringe
Tilmeldt 4. Feb 13
Fra  DecoFarver.dk Skrevet kl. 21:55

Mange tak for de rosende ord. :)

Det er altid dejligt at høre når ens mange sene arbejdstimer bliver belønnet herved.

Fra Ringe
Tilmeldt 4. Feb 13
Fra  DecoFarver.dk Skrevet kl. 21:57

Endnu engang mange tak for de rosende ord.

Webshoppen er bygget op i Wordpress - Af den grund at vores SEO-folk anbefalede dette og ikke mindst fordi det er så nemt at gå til. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:58

Hej Brian.

For det første tillykke med den fine webshop

Det jeg lige faldt over ved en hurtig gennemgang:

- Når man trykker på tilføj til kurv kommer jeres flueben frem det forkerte sted hos mig (Chrome) og det er på ingen måde tydligt at produktet er tilføjet til kurven. Få det fremhævet at prduktet bliver tilføjet men lad vær med at send brugeren direkte til kurven eller andet.

- I jeres checkout: Fjern de unødvendige felter: Firmanavn, Telefonummer (Hvorfor SKAL i have mit telefonnummer? ), Fjern et adressefelt så der kun er ét, Auto udfyldelse af by udfra postnr, 

- Husk at i skal oplyse moms i jeres kurv

- Lav fragt om til jeres ordre så det står på samme måde som ved de andre og ikke: Fragt - Fragt Pris: 99,-

Derudover vil jeg anbefale jer at få lavet en lidt større facebook boks, også evt. placere den under (eller over) jeres trustpilot banner.

Håber du kunne bruge den hurtige gennemgang.

Ha' en super dag! 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Ringe
Tilmeldt 4. Feb 13
Fra  DecoFarver.dk Skrevet kl. 21:58

Thomas Skov Iversen:
Pæn side, men nu kigger jeg på den fra en mobil, så synes måske der mangler en mobil-version...

Det er der skam også ved at blive taget hånd om. Det er et af vinterens projekter.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)