Hej Aminoer. Så har webshoppen så småt været online i 4 måneder, og vi har fået en fantastisk start. Men vi hviler naturligvis ikke på laurbærene, så håber I vil være behjælpelige med at kigge siden igennem og komme med forslag til forbedringer til en fase II. Vi har selv kigget siden igennem 1000 gange men har efterhånden set os helt skæv på siden så endelig kom med forslag til rettelser og eventuelt nye ideer. |
Hey,
En præsentabel side, så tillykke med den. Jeg faldt dog over et par ting.
På forsiden under udvalgte produkter: Jeg kan ikke klikke på billederne, på den første linje med 3 produkter, for at komme ind på produktet. Det virker dog fint på den næste linje... Sidder med Google Chrome browser.
Fremhæv jeres fragtpriser: Jeg synes altid den bør være placeret et synligt sted uanset hvor man står på siden. Man vinder intet ved at skjule den.
I bør i hvert fald vise den i indkøbskurven - overvej at smide links ind til sider omkring: sikkerhed, betaling, fragt og fortrydelsesret.
Prisgaranti: I viser et ikon med prisgaranti, men hvordan skal jeg som kunde gøre, hvis jeg skal gøre brug af den?
Det er en superservice at tilbyde, så gør det ekstremt nemt for kunden lige her. Vi har lavet noget lignende lige her hvor vi sælger en billig puttebane - i øverste højre hjørne er link med "jeg har set denne vare billigere" hvor der kommer en popup med betingelser og et par felter der skal udfyldes. Det virker suverænt godt for os
Facebook: Jeg synes det er en farligt sted jeres facebook ikon ligger. I vil gerne have at folk klikker ind i kurven, men man kan sagtens blive distraheret og klikker på Facebookikonet og aldrig vende tilbage.