Davs alle sammen! Jeg har for første gang i længere tid en uge uden opgaver på studiet, så derfor har jeg lidt ekstra tid. Jeg tilbyder derfor min hjælpe til mindre opgaver imod jeg får en reference samt en udtalelse jeg kan bruge på mit CV. Hvis du skal f.eks have hjælpe til noget AdWords kampagner eller lign. så kan jeg nok hjælpe. Jeg er på ingen måde proff. i AdWords, men kan godt finde ting der kan forbedres. Kan evt. også gennemgå din hjemmeside for basiske ting der kan rettes for at øge SEO. Eller det kan være noget så simpelt som sparring til et projekt du er i gang med. Alle mindre opgaver er acceptable, så længe de kan løses hjemmefra :) Hvis det er ting der ikke kan løses hjemmefra, så for jeg fri fra studiet tidligt torsdag og fredag, så der er mulighed for at komme ud til jer, så længe i bor i København eller omegn.. Så send mig en email på support@fixapple.dk eller send mig en privat besked! |
Du skal være velkommen til at kigge lidt på CoolSlips.dk - Kan være du kan se nogle fejl, som vi ikke selv har opdaget.