Jeg er igang med et lille projekt, med at lave egen simpelt newsletter, men det jeg får problemmer er selve billedet, når jeg har uploadet billedet og sat det i CKeditor, derefter, ændre size på den og når jeg trykker send, så forstørre den automatisk billede i selve mailen, www.kill4fun.dk i kan teste den her, og sende på egen mail.
Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal skrive, for at søge på google.
Du skal have CKEditor til at lave billedeelementer om så den ikke anvender style, men derimode sætter god gammeldags height og width på billeder :-)
Jeg bruger selv følgende i min editor:
CKEDITOR.on('instanceReady', function(ev) {
// Ends self closing tags the HTML4 way, like <br>. ev.editor.dataProcessor.htmlFilter.addRules({ elements: { $: function(element) { // Output dimensions of images as width and height if (element.name == 'img') { var style = element.attributes.style;
if (style) { // Get the width from the style. var match = /(?:^|\s)width\s*:\s*(\d+)px/i.exec(style), width = match && match[1];
// Get the height from the style. match = /(?:^|\s)height\s*:\s*(\d+)px/i.exec(style); var height = match && match[1];
// Get the float from the style. match = /(?:^|\s)float\s*:\s*(\w+)/i.exec(style); var float = match && match[1];
Må ærligt indrømme det er længe siden jeg har rodet med det sidst, men prøv og flyt dit afsnit med min kode til lige efter hvor du afslutter </textarea>
Ellers må du over og søge lidt i forummet på CKEditor ......