Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop med designlamper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Det er vidst første gang jeg poster noget herinde, men jeg har fulgt med fra sidelinien i nogle år, og nu kunne jeg godt bruge en smule feedback.

Jeg har gennem de sidste måneder arbejdet på en webshop, hvor vi sælger designlamper. Som det jo ofte sker, så stirrer man sig ret blind på egne projekter, og jeg vil derfor høre hvad i tænker om webshoppen. Ser det troværdigt ud, og hvad er jeres førstehåndsindtryk af siden?

Vi er først lige gået live i fredags, så der er selvfølgelig mange småting der ikke er på plads endnu, men al feedback modtages med kyshånd.

- Stefan 

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 14:26

Hej og velkommen til :-)

Synes det er en fremragende side, dejlig overskuelig og troværdig. Synes det er godt med de mange menuer du har og fremvisningen af de forskellige produktgrupper er super god, da produktet virkelig er det der er i fokus på siden og det der fanger min opmærksomhed (Og det jo egentlig meget godt!!)
Rigtig fint med kontaktoplysninger og generalle oplysninger om virksomheden og siden. Dejligt overskueligt. Jeg ved dog ikke hvad jeg synes om logoet, for mig passer det ikke ind, men det er måske en smagssag.

Men super god og rigtig fed webshop, den kan man godt være bekendt :)

God dag!
Mvh Marc.

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:08

Syntes også generelt at det er en pæn og nydelig side Yes ... Et punkt jeg faldte over da jeg klikkede ind på et produkt var ude i højre side:

"Vi sender ordrer ud hver eneste dag.Read more..."

Det "Read more" var en ting jeg ville prøve at få oversat Smile

Ved ikke om det bare er mig, syntes ikke farverne er super gode på teksten, fx forsiden ... "Åbningstilbud" osv, syntes jeg ser lidt matte ud i farverne, passer ikke helt ind.

Men generelt vellykket shop Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København Ø
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Fra  worklightpro.com Skrevet kl. 18:42

Hej Stefan

Tillykke med det nye site. Jeg giver da også gerne lige et par kommentarer. Det er jo fedt med noget god belysning ;-)

Først og fremmest synes jeg, siden ser troværdig ud, som du spørger om. Nogle ville nok mene, at et par troværdighedsfaktorer som f.eks. facebook like-box, trustpilot eller lignende ville højne troværdigheden i konverteringsøjemed. Men som sagt virker den umiddelbart meget troværdig i mine øjne alligevel.

Jeg tror endvidere, du vil gøre dig selv en tjeneste ift. SEO ved f.eks. at bruge navnet BestLite i overskriften/titlen på produkter som BL1, Cobra osv. På den måde vil man også i søgninger måske lettere kunne se, hvilke produkter, der er af hvilket fabrikat. (Med mindre man allerede ved, at BL1

Jeg tror også, det kunne være en idé at kunne se varer sorteret på varemærker direkte fra forsiden.

Det var lige mine meget subjektive meninger. Held og lykke med det!

Mvh. Anders Bruun

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53

Flot side! Det eneste jeg faldt over var de fremhævede produkter i bunden af forsiden. Deres "Læg i kurv" knap står ikke på en lige linie.

Mvh

Stefan Jørgensen

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jan 10
Skrevet kl. 20:19

Hold da op, det var da nogle dejlige tilbagemeldinger i kommer med, tusind tak for det! Smile De ting i nævner kan jeg godt se jeg skal have styr på. At der f.eks. står "read more" er bare sjusk fra min side af, jeg havde simpelthen ikke lagt mærke til det. Jeres forslag er smidt på min to-do-liste!

Igen, tusind tak fordi i gad kigge på shoppen, det er rart at høre nogle andre meninger om tingene. Smile

Fra Herning
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 32
Fra  aktie-handler Skrevet kl. 22:07

Synes det er en rigtig lækker side du har lavet. Jeg har bemærket at dine "læg i kurv" knapper ikke er i samme højde på forsiden. Ellers kunne det sagtens være en webshop hvor jeg ville handle.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jan 10
Skrevet kl. 10:55

Tusind tak for din kommentar. Jeg er selvfølgelig helt enig, de skal ned og stå på linie. Jeg må have fat i min programmør og se om han kan trylle lidt. Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 11:33

Hej Stefan, 

Tillykke med din webshop! Her får du lige mine tanker ved gennemgang (har ikke læst de andres posts):

Forside:

- Lyst og godt førstehåndsindtryk

- Produkter på linje -> http://screencast.com/t/DCn9zDLpQJKK    

- Ville selv fjerne ønskeliste oppe ved kurv (ingen bruger den)

Katelog side:

- Menu øverste i ventre side, efterfulgt af filtrering -> Sådan skal det gøres

- Ville nok bruge en prisslider i stedet for den standard pris filtrering i Magento. (Overvej måske advanced navigation fra GoMage --> http://www.gomage.com/gomage-advanced-navigation.html)   

Produkt side:

- Ville igen lige fjerne den tilføj til ønskeliste :) (kan disables direkte i din backend --> http://inchoo.net/ecommerce/magento/disabling-wishlist-functionality/

- Super fede produkter! Savner en måde at se dem bedre på, overvej eventuelt produkt video'er som er stærkt på vej, og jeg ville personligt give brugeren mulighed for at se et galleri i større format. Hertil kan du overveje at bruge min favorit som er Fancybox 2, den har også andre stærke redskaber --> http://fancyapps.com/fancybox/ )

Kurv/Checkout

- Jeg spotter med det samme at der mangler moms på din ordre oversigt, dette er med stor sandsynlighed fordi der ikke er opsat moms på din Magento installation. Hvis du ikke gider at bøvle for meget med det kan du bruge --> http://www.magentocommerce.com/magento-connect/danish-configuration.html Den plejer at virke ganske fint.

- Mindre detalje, men jeg får en lidt sjov load/intro til din checkout side --> http://screencast.com/t/CUTrqSPFWZ 

- Ville fjerne telefon som påkrævet, ville skifte postnummer og by rækkefølge. Du kunne overveje at få sat automatisk postnummer til by (skriv hvis du skal bruge info om dette). Derudover kan du hente lidt konvertering ved at flette navne feltet sammen til et, kun have et adresse felt.

- Ville enten kalde "rabatkoder" noget andet, eller kun have den på kurv siden.

Håber du kan bruge min gennemgang! Tag det endelig ikke negativt, det er ment på den gode måde :)

Ha' en rigtig god dag! 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jan 10
Skrevet kl. 12:34

Jeg tager det overhovedet ikke negativt, jeg er super glad for at du gad at bruge tid på det! Smile

Produkterne kan jeg godt se skal ligge på linie, der er et eller andet med temaet når produktnavnene fylder for meget eller for lidt, det skal jeg nok få set på.

Super idé med slider til pris, det skal jeg helt klart have!

Det ville selvfølgelig være rigtig fedt med produktvideoer, men som det ser ud nu er det et fremtidsprojekt. Jeg mangler stadig at oprette omkring 400 produkter, så der er lang vej endnu. Wink

Det der med moms har godt tænkt på, men jeg forstår ikke helt hvordan det fungerer i magento, og derfor har jeg bare oprettet det som det er nu. Jeg har før haft den der danish configuration installeret, men jeg synes ikke at der skete nogle ændringer. Det kan godt være at det er mig der har sovet i timen, for jeg kunne ihvertfald ikke få det til at virke.

Den der load ved checkout har jeg godt lagt mærke til. Stick out tongueTror ikke der er noget at gøre ved det, medmindre jeg køber et andet OPC.

By og postnummer skal selvfølgelig byttes om, du har helt ret. Jeg har bare oversat det engelske, og der må det have stået omvendt.

Jeg vil prøve at fjerne rabatkodefeltet fra checkout, og så omdøbe det i kurven.

Igen, tusind tak for fornem feedback, det er værdsat. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)