Forskellige varepartier til sportsbranchen sælges - alt skal væk!!!
Tilmeldt 12. Oct 13
SBasse
Skrevet
23-10-2013 kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Allan
Jeg kunne godt tænke mig noget mere info omkring hvilke ting du har tilbage på lager samt priser - kontakt mig på soren.m.basse@gmail.com
Mvh Søren
Svar
Tilmeldt 14. Feb 13
rasmuspaj
Skrevet
24-10-2013 kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej, send gerne en mail til mig også på rasmuspajbjerg@hotmail.com :-)
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Jeg vil meget gerne have priser på det du har. Send det her på amino eller på donny794@gmail.com Mvh. Daniel
Svar
Er din tekst eller billede blevet kopieret? Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Hej med jer.
Tag venligst kontakt til trådstarter i PB, såfremt I ønsker yderligere informationer, billeder eller andet tilsendt.
De mange indlæg med "send info til.. " støjer for meget i debatten.
På forhånd tak.
Svar
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Tag venligst kontakt til trådstarter i PB, såfremt I ønsker yderligere informationer, billeder eller andet tilsendt.
hej John, det har jeg personligt selv prøvet, men han svarede ikke, så derfor prøver jeg igennem dette indlæg :)
Mvh. Daniel
Svar
Er din tekst eller billede blevet kopieret? Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Jeg er enig med John, private mails er meget velkomne.
Til Daniel: du skriver kl. 12.38 og jeg svarer kl. 17 på en søndag, det er lidt hurtigt du pudser glorien synes jeg ;o)
Svar
BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Til Daniel: du skriver kl. 12.38 og jeg svarer kl. 17 på en søndag, det er lidt hurtigt du pudser glorien synes jeg ;o)
Jeg skrev i fredags :) (25. oktober 2013 19:22). Nok om det. Vi fik ordnet det over mail :) Mvh. Daniel
Svar