Hvor får jeg den bedste webshop
Fra Brabrand
Tilmeldt 20. Jun 13
Peter Rasmussen
Skrevet
30-09-2013 kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg ville overveje at kigge nærmere på dem der hedder MindOn - de er svinedygtige og så kan de også lave en fed mobil webshop til dig oven i hatten.
Jeg kan 100% stå inde for dem. Du kan spørge efter Anders og refere til mig, hans svoger. Så får du måske et bedre tilbud end de fleste.
God vind med shoppen.
Peter
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Hej
Jeg vil anbefale dig at prøve en gratis webshop demo hos SmartWeb. Her får du 35 gratis designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Prøv en gratis demo her: http://www.smartweb.dk/demo/
Svar
Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Prestashop synes jeg er nemt og billigt, og der findes mange guides.
Svar
Tilmeldt 13. Feb 07
Magento is the way my friend :) har et par unge fyre der sagtens kan hjælpe dig med det - dem jeg har brugt il www.norly.dk & www.eyki.dk
Svar
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Tilmeldt 29. Aug 13
xxkasper
Skrevet
01-10-2013 kl. 11:24
Svar
men da jeg ikke er så teknisk anlagt
Jeg kan varmt anbefale Smartweb. Sad og rodede lidt med demoen igår og må sige at jeg er blevet positivt overrasket. Dejligt nemt og overskueligt system.
Svar
Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Tue Patursson
Skrevet
01-10-2013 kl. 11:27
Svar
"Amino Freelancer "!
Jeg har/havde samme udfordring. Nem og simpel webshop, men er selv på bar bund med det tekniske.
Jeg lagde opgaven ud på Freelancer og fik på 24 timer 10-12 bud fra 1.500-40.000,-
Så der var noget at vælge i mellem.
mvh
Tue
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Niels Henriksen
Fra
TextReactor
Skrevet
01-10-2013 kl. 12:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hvilken løsning er bedst, når man gerne vil have, at hele shoppen er på dansk?
Må desværre skuffe dig og alle de andre som leder efter den bedste webshop. Den findes ikke. Den næstbedste er den du føler dig bedst tilpas i.
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....