Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Printer i varebilen?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg går og pusler med idéen om at kunne fakturere direkte ude hos kunden (og muligvis senere hen betaling via dankortterminal). Dertil har jeg behov for en printer i min varebil. Strømmen er intet problem, men derimod er jeg noget i tvivl om, hvordan en billig laserprinter vil tage det, når den har stået i flere dage i -10 graders kulde? Jeg kan se på diverse HP printere at den minimale drifttemperatur er 10-15 grader....

Så spørgsmålet går på, om der er nogen der har erfaringer med installation af printere i varebilen??

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sten,

Hvorfor ikke bare springe ud i det og få den dankortterminal nu? Omkostningen den første måned er den samme som at anskaffe sig en billig printer, men du får bare 10 gange mere ud af at få dankortterminalen med det samme.

Dels reducerer du straks den tid, du har penge ude og svømme - lig med større likviditet til dig selv. Du slipper for bøvlet med at få en printer til at virke i kulden. Let's face it: Ingen printer er skabt til at fungere i -10 grader, så uanset hvad nogen ivrige sælgere vil fortælle dig, så bliver det bare aldrig godt.

Mange håndværkere er begyndt at have dankortterminaler med ud til kunderne og det har vist sig at være verdens bedste investering, for hvad vil en kunde bruge som undskyldning, når håndværkeren har lagt sidste hånd på værket og stadig står i entreen? De kan jo ikke sige noget som helst, når det bare er at køre et betalingskort i terminalen og så er det hele overstået - også for dig.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:10

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 18:40

Jeg bruger iZettle til min virksomhed. Det fungerer upåklageligt. Dog er det en smule surt at kunden skal have telefonen frem hver eneste gang der betales med Visa.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 19:18

Hmm. Altså jeg har behov for at kunne printe i bilen. Som håndværker bliver jeg nødt til at lave en udspecificeret faktura hver gang, således kunden kan udnytte service-fradraget. Her hjælper det ikke meget at jeg anskaffer mig en dankortterminal. Det er en HELT anden grund til at jeg også vil have det, nemlig for at slippe for at skulle ringe ud hver evig eneste måned og rykke for betalinger....

Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 20:38

Med iZettle kan du laver du en faktura i samme øjeblik som du får betalingen. Fakuraen bliver sendt direkte til kunden via email efter de har betalt.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 20:50

iZettle er 100% udelukket uanset hvad. Jeg er helt sikker på at det er nogo, når jeg er ude hos fruHansen på 59. Hun har hverken mobil eller email...

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 20:51
Jeg tænker om udi kke kunne lave en isoleret boks som printeren kunne stå i?

// Daniel Poulsen

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

StenKrog:

iZettle er 100% udelukket uanset hvad. Jeg er helt sikker på at det er nogo, når jeg er ude hos fruHansen på 59. Hun har hverken mobil eller email...

Men det har min mor på 70. Undervurderer du ikke den lidt ældre generation nu?

Der må være løsninger derude, der ikke kræver at du udskriver en udspecificeret faktura her og nu? Kan du ikke bede om betaling, vise spec på din Ipad og så trykke print, når du kommer hjem og sende spec faktura?

Jeg som kunde ville klart acceptere at betale med kortet i døren og afvente faktura med email, postdanmark eller brevdue, hvis det skulle være det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23

Flemming:

StenKrog:

Men det har min mor på 70. Undervurderer du ikke den lidt ældre generation nu?

Der må være løsninger derude, der ikke kræver at du udskriver en udspecificeret faktura her og nu? Kan du ikke bede om betaling, vise spec på din Ipad og så trykke print, når du kommer hjem og sende spec faktura?

Jeg som kunde ville klart acceptere at betale med kortet i døren og afvente faktura med email, postdanmark eller brevdue, hvis det skulle være det.

Helt enig.  Der er der intet galt i ihvertfald at prøve - og er der enkelte kunder der ikk er tilfreds med den så får de bare fakturen i stedet - så er du ihvertfald igang med kortbetaligner til 9 andre kunder.

Jeg bruger iZettle, og jeg synes, det er en rigtig god metode til at modtage betalinger. Specielt fordi det er så let at komme igang. Har også dette link så du får 100 kr ekstra sat ind på i din iZettle-erhvervskonto og jeg også får lidt. https://secure.izettle.com/register?code=74N3PW

Men ellers, så hvis de ser driftstemperatur -10 til -15 grader, så er det nok os ok at have den stående uden brug i -10 - men send en mail til dem og spørg evt? :-) Om ikke andet er der en garanti der dækker hvis den går i stykker, når de selv har sagt den kan holde til det

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)