Hvis meget af det sker automatisk af programmet, er der stor chance for at personen ikke sætter sig dybere ind i hvordan det fungere, og dermed bedre kan spotte hvis der skulle opstå en fejl. Ikke at det er en dårlig vej at gå, forventer selv at bruge Amino - Men er da sikker på en del folk sætter sig mindre ind i hvordan tingene er opbygget, så snart programmet kommer med fx forslag eller lign. |
Henrik Kristensen:Men er da sikker på en del folk sætter sig mindre ind i hvordan tingene er opbygget, så snart programmet kommer med fx forslag eller lign.
Det er jo det dejligt med det store udvalg af bogføringsprogrammer i Danmark. at vi alle kan finde et der passer til den enkelte. Jeg ser pt ikke Bogført som en direkte konkurrent til Dinero (Billy og Dinero vil nok være i større indbyrdes konkurrence). Som jeg fornemmer det har Dinero og Bogført hvert sit fokus pt.
Jeg har endnu ikke haft lejlighed til at teste Bogført, men for min biks vil det passe fint ind. Standardiserede transaktioner i stor stil - så jeg fordelen og tidsbesparelsen ved ikke at skulle taste data ind selv. Og jo - jeg kender min debet/kredit... :)
/Henrik