Hej. |
Hej.
Det afhænger af hvilke krav og behov du har. Et godt bud er at søge lidt mere specifikt på Google og Amino.
VH. HelePlanter.dk
Hej. |
Hej. |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Jeg kan henvise dig til http://Opbygning.dk/domaener - Der kan du finde lidt gratis informationer om emnet, samt mange andre ting om opbygning af hjemmesider. Der er forskellige tips og guldkorn du måske kan bruge. |
Se hjemmeside tips på opbygning.dk
Alt for relative spørgsmål... Hvad er det for en slags sikkerhed du gerne vil vide noget om? Er det DNS systemets sikkerhed. Hvordan du hærder PHP? Hvordan er sikkerheden på de scripts du skal køre (WordPress fx)? Om der er rootkits på din server? Du har ikke en chance for at forholde dig til sikkerheden med hensyn til hosting. Det lader du andre om. Vælg en almindelig udbyder med almindelig delt hosting, og du skal ikke bruge øvrige tillægsprodukter. Omkring domæner: Der er ikke nogen enkel udbyder der er bedre end andre. Domæner koster så lidt, at det ikke kan svare sig at prøve at lave besynderlige finter. Et godt råd, køb dit domæne uden om din webhost. Så kan du altid flytte, selvom i bliver uvenner. Det kunne være GratisDNS eller Webhosting.dk eller noget helt tredje. Omkring hosting: Med mindre du er mere specifik, så vil jeg sige du bare skal tage en hvilken som helst velkendt shared hosting udbyder: Unoeuro, Meebox, One, Surftown eller lignende. |
Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.
Hvis man ikke kender noget til alt-det-der-er-nødvendigt-at-vide-om-om-domæner-mv så nytter det ikke noget at give vedkommende et link, hvor han skal sættes sig ind i det grundlæggende. Jeg tror at Innovativt ønsker forslag til hvor han kan købe sig et domæne, få det hostet, og på en let og overskuelig måde - så han kan komme igang med sit web-halløj... Vil ubetinget (og efter at have prøvet rigtigt mange gennem årene) anbefale One.com.... Gå ind på www.one.com - og køb dig et godt lille start web-hotel til 9,- om måneden + moms og oprettelse. Første år koster det cirka 300,- kroner alt inklusiv - og de følgende år koster det dig ca. 60,- for domænet (som du afregner direkte til DK-hostmaster hvis det er et dansk domæne - og ellers afregner man for de udenlandske domæner med One.com). Disse webhoteller indeholder al nødvendig sikkerhed, kan håndtere PHP, har god SQL-database bagved, mv. mv. Det er faktisk (næsten) utroligt hvad man får for pengene. Og de har en helt unik live-chat-support - hvor du sjældent venter over 1 minut, før du bliver hjulpet af dygtige kompetente medarbejdere - døgnet rundt.... |