Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÅ er det sidste udkald - som iøvrigt er en fed film :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Af mit skriv i går, om at alle Jer fra Amino kunne få lov at få 1 styk af vores XS Virtuelle Server, er det gået, mildest talt voldsomt for sig.
Har ikke nået ret meget i dag andet end at provisionere virtuelle servere til en masse spændende, og absolut frisk-i-chatten aminoer :)
Og det har bare været pisse fedt!!

Men jeg må nok snart lukke spanden til! Ja, jeg ved godt at gratis er godt, men vi skal jo også helst have lidt ressourcer til overs til dem der betaler ;)

Som sagt får du 1 stk virtuel server med 512mb ram, 10gb hdd en ip og fri trafik i en måned. Når måneden er omme, så får du et opkald eller en mail fra os, og siger jatak til at forsætte (mod betaling), eller nej tak - og så har du intet mistet!

Så derfor: Sidste udkald for dem der vil have en gratis XS VPS hos os, I skal konNspirere ;) med os nu, på vores chat, hvor jeg sidder klar ved tasterne i et par timer endnu!

Kom frisk, i chat her, eller her https://www.connspire.com/kontakt/

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:11

Hej.

Hvad er Aminoprisen efter en måned?

VH Ideahunters.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 12:10

GrN.dk - Logistik og regneark:
Hej.

Hvad er Aminoprisen efter en måned?

VH Ideahunters.dk

Bør vi have det, så billigt som det nu engang er? :)
Lad mig sige det sådan her; chat med mig herinde, chat med mig på vores side, ring til os (tryk 3 for support), og så sammensætter vi en individuel løsning og pris for dig (eller andre interesserede).

Hvad angår en gratis måned med vores xs vps, så er det sidste time nu!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:16

Jeg glæder mig ihvertfald til at få testet sådan en server her senere idag når der bliver tid.

Fik rigtig fine svar på alt jeg spurgte om igår, så indtil videre rigtig god service selvom jeg ikke har smidt en krone endnu Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)