Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges til WooCommerce

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Pavoscreen Scandinavia Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har nogle ting, jeg meget gerne vil have hjælp til på min hjemmeside: pavoscreen.dk

Jeg modtog for lidt siden feedback på min hjemmeside, hvor der var én der foreslog følgende:

"Nu det er en webshop med kun "et" produkt ville jeg prøve at simplificere købsflow ved allerede at kunne købe på forsiden - Det eneste kunden skal vælge er vel bare hvilken model vil have Pavoscreen til? "

En sådan funktion skal jeg have lavet. Derudover vil jeg gerne have lavet om på min checkout-page; Der skal rykkes lidt rundt på nogle bokse, lidt tekst skal ændres og lidt andre småting :)

Er dette noget du kan klare, skal du være velkommen til at sende en mail til support@pavoscreen.dk 

Vh
Christian 

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 11:32

Hej Christian,

Jeg har netop fået lavet endnu en Woocommerce webshop, hvor jeg også kun har et produkt. Du kan se hvordan jeg har gjort det ved at ligge en varer i kurven på www.bodyweight.dk

Jeg vil klart anbefale dig at besøge elance.com. Her kan du finde en indisk programmør, der uden tvivl kan ændre hele dit købsflow (css og php) for 50-80 dollar. Jeg kan varmt anbefale elance, til sådanne opgaver. Bare husk at beskrive PRÆCIS hvad du vil have gjort, de bør aldrig gætte på hvad du mener. (for så gætter de forkert!)

God fornøjelse,

Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Pavoscreen Scandinavia Skrevet kl. 21:02

Hej Tue,

Mange tak for dit svar! Rigtig fin side du har dig :)
Jeg vil helt klart give elance et skud!

Vh Christian 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)