Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At målrette Facebook annoncer til andres sider?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er det muligt for mig, at målrette mine annoncer mod andres facebooksider? 

Hvis vi eksempelvis antager, at jeg har en facebookside omkring energidrik osv. Mine produkter er meget billigere end Redbulls (som må være den største spiller på markedet). Derfor vil jeg gerne målrette mine annoncer til at dukke op i siden, når der er nogle der besøger Redbulls facebook side. "Hvorfor betale så meget?" skulle der så stå. 

Er det muligt? 

Jeg håber at høre fra jer,

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182
Hej Gustav,

Du kan målrette annoncer mod brugere der like en konkurrents side og som har liket et indlæg eller kommenteret på en post.

P.S. Der er et gig på underenplov.dk der viser dig trin for trin hvordan den FacebookFidusen fungere...

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

SPGuy.com:
Hej Gustav,

Du kan målrette annoncer mod brugere der like en konkurrents side og som har liket et indlæg eller kommenteret på en post.

P.S. Der er et gig på underenplov.dk der viser dig trin for trin hvordan den FacebookFidusen fungere...

Tak, jeg har dog lige hittet det ud :) 

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)