Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bruge Amino til noget?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også været her alt for længe ;)

Jeg har aldrig fået en kunde herinde, og jeg har heller ikke søgt det, men jeg har fundet netværk og viden. Man skal nok værdsætte viden, før end man ved hvad der sker herinde.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 19:07

Man kan lære en del af andre medlemmer på Amino, dog er det som i den virkelige verden mange meninger om samme sag, så man SKAL være god til at sorterer fra, der er rigtigt mange der tror de er guder inden for deres eget lille felt (i deres egen verden store felt).

Man skal tage Amino for det det er nemlig et Debatforum, men man få også lidt gode backlinks til en egen website hvis man bruger 5 minutter på opsætningen af ens profil

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 01:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Klaus Zarske

Jeg har aldrig været + Medlem og bruger Amino on og off.

Men du har nogle fordele som + Medlem at du kan lave tilbud m.m.

Men du klager over at du ikke får mange nye kunder og når du så får feedback fra @trend så svarer du at du ikke går efter dem som ikke har en viden om produktet. Også er det jo ikke mange Amino kunder tilbage. Så skal du jo selv finde dem i de indlæg som er på dine områder også kontakte dem.

Jeg havde selv for nogle år tilbage lavet en brochurer om GSM telemetri og mobil telefon til erhverv. Fik en kontor dame om hun skulle lære om firmaet og da hun læste disse brochurer igennem kom hun med mange spørgsmål som vi fagfolk bare tager for givet men som evt. kunder ikke forstår.

Jeg har faktisk været på din hjemmeside tidligere men som @trend skriver tabte du mig hurtig. Og kikkede hurtig efter andre sider via google.

Du skriver at du er ved at lave en ny web side. Men prøv og spørg på amino om hvad der mangler og hvad i kan gøre bedre. Det kunne være at nogle ikke fagfolk kunne komme med noget som i ikke havde tænkt på.

Og som flere har skrevet deltag i debatten En som Cookie svarer på meget om økonomi m.m. og en som Epay svarer på meget om betalingskort både når det er konkurrenter og deres egne produkter. 

Du linker til 2 web side og det er næsten identiske sider der er vel også noget SEO eller tekst som går igen der kunne i måske også få nogle input der er jo mange som har kendskab til det her på amino.

Deltag i debatten som alm bruger eller som + bruger, når det har noget med overvågning også lave en webside for ikke fagfolk så du kan få største parten af video kunderne på amino.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 15:42

Tror helt sikkert det afhænger af hvad man vil bruge Amino til...

Hvis man som dig vil bruge det til at få kunder, så er der altså 100 andre platforme i DK/Verden som er suverænt bedre til dette.

Tag Amino for hvad det er, som en anden skrev, Amino er ikke det førende site indenfor erhvervsverdenen, det er ikke her det sker og hvor der skabes millionærer :)

----

Dernæst skal lige nævnes at jeg bruger skam også Amino en del, 2-3-4 gange om ugen tjekker jeg lige ind og ser om der er nyt spændende, bruger det til at få ideer, nicher som er værd at gå i gang med, og lidt råd fra de dygtige folk herinde hvis der er problemer...

Jeg har selv været lidt hård ved Amino engang imellem, og det synes jeg man burde kunne tåle, når man lokker penge ud af iværksættere, men synes dog stadig Amino som helhed er et fint sted, man kan grine lidt, græde lidt og bruge det som underholdning, lidt ala EB, der kommer jeg også 2-3-4 gange om ugen og får lidt inspiration, grin og chok :)

----

Men vil du netværke og finde seriøse personer som mener det, og har evnerne til at udføre det, så er det bestemt ikke Amino du skal bruge tid på, de gider ikke sidde herinde og skrive eller skabe kontakt, for de seriøse bliver nemlig kontaktet automatisk, og netværk hører virkelighedens verden til, hvor man mødes ansigt til ansigt, ikke i et lille forum som dette, håber ikke det lyder for hårdt...

Så kan man argumentere for at det er de nye millionærer som er på Amino, men mangler dog stadig at se nogen som har fået rigtig succes, og med det mener jeg ikke komme i avisen eller TV eller tage penge for et foredrag, eller have en webshop som omsætter for 500.000 kroner, jeg tjener mere på min affiliate afdeling om året end dette, og det gør mig ikke til gud :) Men det står selvfølgelig for min egen regning....

Hilsen Johnny

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:41

Ex som jeg husker det, startede folkene bag whiteaway.com i høj grad med at stille en masse spørgsmål og tanker herinde, og det går da vist ret godt for dem idag

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 17:10

Det afhænger vel af hvilke forventninger man stiller med? Om Amino er noget værd, mener jeg. Har man forventningen om at skulle drive hele sin forretning med og på Amino, bliver man nok skuffet. Har man derimod en forventning om at Amino er et forum hvor man kan få vendt og drejet sine ideer og synspunkter blandt ligemænd/kvinder, så man kan bruge den viden man hermed bibringes i andre sammenhænge i ens erhvervskarriere, så syntes jeg ikke rigtig der er nogen alternativer. Hverken for at få gode kontakter i "miljøet" eller en snak med folk, man umiddelbart er på bølgelængde med. Og med hensyn til at få respons på det man skriver syntes jeg ikke der er noget problem, men det er jo op til en selv og hvad man skriver selvfølgelig.

Med hensyn til at "hive pengene op af lommerne på folk", så kan jeg da vist nævne indtil flere, der er betydeligt skrappere til det end Amino, både i cool cash og ihvertfald udfra "cost/benefit" synspunkt.

Det var bare mit synspunkt og i et ethvert forum gælder det jo om, til en vis grad, at "hyle med de ulve man er iblandt".....hvis man vil have nogen til at høre på ens hyleri.....

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)