Tror helt sikkert det afhænger af hvad man vil bruge Amino til...
Hvis man som dig vil bruge det til at få kunder, så er der altså 100 andre platforme i DK/Verden som er suverænt bedre til dette.
Tag Amino for hvad det er, som en anden skrev, Amino er ikke det førende site indenfor erhvervsverdenen, det er ikke her det sker og hvor der skabes millionærer :)
----
Dernæst skal lige nævnes at jeg bruger skam også Amino en del, 2-3-4 gange om ugen tjekker jeg lige ind og ser om der er nyt spændende, bruger det til at få ideer, nicher som er værd at gå i gang med, og lidt råd fra de dygtige folk herinde hvis der er problemer...
Jeg har selv været lidt hård ved Amino engang imellem, og det synes jeg man burde kunne tåle, når man lokker penge ud af iværksættere, men synes dog stadig Amino som helhed er et fint sted, man kan grine lidt, græde lidt og bruge det som underholdning, lidt ala EB, der kommer jeg også 2-3-4 gange om ugen og får lidt inspiration, grin og chok :)
----
Men vil du netværke og finde seriøse personer som mener det, og har evnerne til at udføre det, så er det bestemt ikke Amino du skal bruge tid på, de gider ikke sidde herinde og skrive eller skabe kontakt, for de seriøse bliver nemlig kontaktet automatisk, og netværk hører virkelighedens verden til, hvor man mødes ansigt til ansigt, ikke i et lille forum som dette, håber ikke det lyder for hårdt...
Så kan man argumentere for at det er de nye millionærer som er på Amino, men mangler dog stadig at se nogen som har fået rigtig succes, og med det mener jeg ikke komme i avisen eller TV eller tage penge for et foredrag, eller have en webshop som omsætter for 500.000 kroner, jeg tjener mere på min affiliate afdeling om året end dette, og det gør mig ikke til gud :) Men det står selvfølgelig for min egen regning....
Hilsen Johnny