Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brev til tidligere kunder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Allesammen..

Jeg har et spørgsmål. Er der noget galt i at sende et brev til folk som har købt et bestemt produkt. Altså jeg har fået nogle ekstra dele hjem til produktet som evt. kunne have interessere for dem som har købt det. Vil det være forkert at sende et brev til alle dem som i tidens løb har købt produktet? Altså hvilke regler er der på dette område?

Fra København
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Da er da helt oplagt at få et mersalg ved at følge op på et tidligere salg.
Torben Hammer
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Et brev er helt fint og en god service. E-mail er måske spam - hvis du ikke har fået tilladelse til at sende tilbud forlods.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er absolut en god ting at holde kontakt til "gamle" kunder. Tilfredse kunder er den bedste reklame man kan få og man kan være sikker på, at de ikke straks vil smide nyhedsbrevet ud, da de jo kender dig. 

 Men lad være med at maile! Det virker for billigt! Et pænt brev med evtl. en lille ny folder eller brochure er langt bedre!

Klaus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)