Jeg har en indekseringsfejl, som jeg ikke kan få løst. Problemet er dettte domæne: http://www.bryggeriskovlyst.dk/restaurant/. Hvis jeg søger i google på "restaurant skovlyst" via internet explorer og klikker på det organiske resultat får jeg fejl, men ikke i firefox eller chrome. hvad kan dog være i vejen.
Tilmeldte/aktiverede sitet i googles webmaster tools, og kan hertil morgen ikke se nogle fejl herpå.
Der er også fejl når man klikker på linket i denne tråd.
Grunden til at du kan se siden i Chrome og Firefox er at de gemmer cachede versioner af siden. Prøv at trykke ctrl+F5, så skal du se at siden sikkert ikke vises mere :-(
Den fejl som siden kommer frem med er en fejl der ofte kommer når der er forkerte 301-redirect's eller URL ikke eksisterer.
Er du sikker på at siden ligger på den adresse du har skrevet ind i google's webmaster værktøjer? Og er du sikker på at siden ligger i den mappe du henviser til her i tråden?
Ellers kan det være at der er noget galt i dit CMS, som du er kommet til at rette og skal rette tilbage.
Mvh Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253