Hej Ja, det må en sælger godt, og du kan købe materialet af CVR eller Krak Markedsdata. Jeg har i mange år arbejdet som sælger, der har jeg mødt en masse venlige mennesker over telefonen, dog også nogle aggressive personer og fred være med dem at de ville repræsentere deres virksomhed på en sådan måde. Det bedste råd herfra, er at lære at sige nej tak til en sælger, og være ligeså vedholdende som sælgeren. Du skal være mere end velkommen hos Telesvar, vi ved hvordan man håndterer og respekterer sælgere. Alt det bedste til dig herfra! Med venlig hilsen Cher Pedersen 88 43 33 33 60 68 55 05 efter 17.00 i hverdage |
Jeg er såmænd ikke specielt følsom overfor sælgere.
Men en sælger der ikke respekterer mit "Nej tak" fortjener ikke en god dialog. Så enkelt er det sådan set.
Jeg er altid en glad mand i telefonen... og svarer altid sælgeren høfligt igen - men med et "Nej tak". Det er meget principielt for mig - for jeg har endnu tilgode at opleve, at en sælger kan sælge mig noget over telefonen som jeg akut behøver - og som jeg ikke evner selv at finde frem til en butik der kan tilbyde...
Men - når en sælger så ikke respekter mit Nej-tak - så kan jeg godt blive grov i tonen. Og det har jeg egentlig ikke noget problem med - for vil sælgeren ikke respektere min venlige afvisning - må der hårdere metoder til.