Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man ringe uopfordret?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Gilpa.dk :
Mit spørgsmål er kort og godt, om sælgere må ringe uopfordret til en? - blot fordi de er faldet over ens hjemmeside?

Jeg bliver kimet ned dagligt af aggressive SEO og adwords folk, som IKKE vil tage et nej for et nej.

Hej

Ja, det må en sælger godt, og du kan købe materialet af CVR eller Krak Markedsdata.

Jeg har i mange år arbejdet som sælger, der har jeg mødt en masse venlige mennesker over telefonen, dog også nogle aggressive personer og fred være med dem at de ville repræsentere deres virksomhed på en sådan måde.

Det bedste råd herfra, er at lære at sige nej tak til en sælger, og være ligeså vedholdende som sælgeren. 

Du skal være mere end velkommen hos Telesvar, vi ved hvordan man håndterer og respekterer sælgere.

Alt det bedste til dig herfra!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Telesvar

88 43 33 33

60 68 55 05 efter 17.00 i hverdage

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er såmænd ikke specielt følsom overfor sælgere.

Men en sælger der ikke respekterer mit "Nej tak" fortjener ikke en god dialog. Så enkelt er det sådan set.

Jeg er altid en glad mand i telefonen... og svarer altid sælgeren høfligt igen - men med et "Nej tak". Det er meget principielt for mig - for jeg har endnu tilgode at opleve, at en sælger kan sælge mig noget over telefonen som jeg akut behøver - og som jeg ikke evner selv at finde frem til en butik der kan tilbyde...

Men - når en sælger så ikke respekter mit Nej-tak - så kan jeg godt blive grov i tonen. Og det har jeg egentlig ikke noget problem med - for vil sælgeren ikke respektere min venlige afvisning - må der hårdere metoder til.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:34

Kan godt forstå din frustration Big Smile

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:36

Emballadøren:
jeg har endnu tilgode at opleve, at en sælger kan sælge mig noget over telefonen som jeg akut behøver - og som jeg ikke evner selv at finde frem til en butik der kan tilbyde...

Ja, man kan jo blive overrasket nu og da Smile

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Telesvar

88 43 33 33

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 10:57

Bestemt :-)

Det er bare ikke lykkedes endnu - bortset fra en gang Gyldendals Bogklub i "gamle dage". En del af disse bøger har jeg stadig stående - og har aldrig læst i dem :-)

Man skal behandle andre som man selv vil behandles... Og en sælger der ikke respekterer mig, når jeg pænt og høfligt siger nej tak - han må acceptere at jeg så ikke taler pænt til ham derefter...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så længe man behandler folk som man selv vil behandles. Jeg går skridtet videre og siger - man skal behandle andre som man gerne ville de skulle behandle ens søn hvis det var ham der sad og solgte via telefon.

Det er noget bedre at sidde og prøve at sælge via telefon til en lav løn, end ikke at lave noget, og jeg har respekt for de ofte helt unge der ringer (kan nu faktisk tilmed være efterlønnere) og giver dem en vis snor.

Selvsagt skal de respektere hvis jeg har travlt og er klar i mit nej tak, men har jeg lige et minut til i det mindste at få sælger glad videre- trods et sandsynligt nej, så bruger jeg gerne lige det minut på at lytte lidt og forklare mit nej kort

Jeg forstår nu heller ikke hvordan nogle så tydeligt rammes af så vældig mange - jeg har da uger helt uden og ganske langt mellem telefonsælgerne /nok flere indsamlere faktisk.

Jeg gir dem respekt ret langt, de sidder med et ikke altid rart arbejde, men gør så godt de kan. Faktisk ødelægger jeg mit eget humør hvis jeg skal være grov over for en ung i telefonen og det koster meget mere tid synes jeg Big Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 13:58

SWcotspain:

Hej Mette,

jeg er helt klart interesseret.

Jeg håber, at jeg kan få presset det ind at få ringet til jer i denne uge.

Stig

Hej Stig

Det vil jeg glæde mig til :-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)