Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan rette en håbløs adwords til

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i sidste uge overtaget et firma, og jeg har overtaget den eksisterende adword kampange. Denne virker ikke som om den performer særlig godt. Er der nogen eksperter herinde der kan få den op og kører så den ligger i top 3 resultat på adwords. Jeg hører gerne fra jer på min email keld4200@gmail.com . Jeg fandt dette forum og håber at kunne få lidt hjælp. Det gør ikke noget det er billigt :-) for købet af en lille virksomhed har taget lidt kraftigt på pengepungen

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 13:06

Har sendt dig en email :)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 15:11

Du er velkommen til at kontakte mig i morgen. Så kan du få en gratis analyse af din nuværende AdWords konto. Den vil fortælle dig, hvorledes din AdWords konto performer pt., hvilket potentiale der ligger i AdWords for denne konto, estimeret optimalt budget m.m.

Denne AdWords analyse, vil også give dig en rigtig god idé om, hvilken og hvor meget AdWords hjælp du skal bruge og hvilken pris der kan retfærdiggøres.

Tilbyder igen disse analyser i oktober mdr. UB, så hvorfor ikke starte lidt tidligt:)

Mvh.

Johannes

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 08:30

Hej Keld,

Hvad med at afsætte et par timer til et gratis kursus i AdWords, så du selv har lidt indsigt i hvordan AdWords fungerer og hvordan kontoen bør optimeres. IVÆKST tilbyder, i samarbejde med Google, AdWords kurser på 3 forskellige niveauer. 1 for begyndere, 1 for øvede og 1 avanceret kursus. Tager du disse 3 kurser, eller blot 1 af dem, kan det måske give dig en bedre forståelse for hvordan AdWords fungerer og samtidig får du lidt viden, så du kan være med på sidelinjen såfremt du vælger at outsource arbejdet med din AdWords konto.

Du kan læse mere om kurserne og tilmelde dig her, hvis det lyder som noget for dig: http://ivaekst.dk/ivaekst-kurser 

Skal for en god ordens skyld oplyse at vi også underviser på nogle af kurserne, dog er der ingen af de nuværende kurser du finder på listen hvor vi underviser.

God arbejdslyst :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)