Jeg har i sidste uge overtaget et firma, og jeg har overtaget den eksisterende adword kampange. Denne virker ikke som om den performer særlig godt. Er der nogen eksperter herinde der kan få den op og kører så den ligger i top 3 resultat på adwords. Jeg hører gerne fra jer på min email keld4200@gmail.com . Jeg fandt dette forum og håber at kunne få lidt hjælp. Det gør ikke noget det er billigt :-) for købet af en lille virksomhed har taget lidt kraftigt på pengepungen
Du er velkommen til at kontakte mig i morgen. Så kan du få en gratis analyse af din nuværende AdWords konto. Den vil fortælle dig, hvorledes din AdWords konto performer pt., hvilket potentiale der ligger i AdWords for denne konto, estimeret optimalt budget m.m.
Denne AdWords analyse, vil også give dig en rigtig god idé om, hvilken og hvor meget AdWords hjælp du skal bruge og hvilken pris der kan retfærdiggøres.
Tilbyder igen disse analyser i oktober mdr. UB, så hvorfor ikke starte lidt tidligt:)
Hvad med at afsætte et par timer til et gratis kursus i AdWords, så du selv har lidt indsigt i hvordan AdWords fungerer og hvordan kontoen bør optimeres. IVÆKST tilbyder, i samarbejde med Google, AdWords kurser på 3 forskellige niveauer. 1 for begyndere, 1 for øvede og 1 avanceret kursus. Tager du disse 3 kurser, eller blot 1 af dem, kan det måske give dig en bedre forståelse for hvordan AdWords fungerer og samtidig får du lidt viden, så du kan være med på sidelinjen såfremt du vælger at outsource arbejdet med din AdWords konto.
Skal for en god ordens skyld oplyse at vi også underviser på nogle af kurserne, dog er der ingen af de nuværende kurser du finder på listen hvor vi underviser.