Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dødtræt af NETS

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen fra Quickpay skriver i en anden lignende tråd for nylig at rene Dankort stadig står for 7% af online handler.

http://amino.dk/forums/t/207694.aspx

Jeg anser Thomas for at være en ret pålidelig kilde set i lyset af den forretning han driver.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 13:49

Jeg kan heller ikke huske det, men derfor er det jo dejligt at man ikke behøver a bruge Nets overhovedet, da de sidst 5% snart er på vej ud.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:54

larslander2:
Jeg kan heller ikke huske det, men derfor er det jo dejligt at man ikke behøver a bruge Nets overhovedet, da de sidst 5% snart er på vej ud.
jamen er det sådan? Jeg spørger af uvidenhed, men jeg synes da, at hvis jeg køber over nettet med dankort er det altid gebyrfrit, men sætter jeg krydset i VISA i stedet, så er der gebyrer, så jeg har på fornemmelsen, at selvom langt de fleste dankort er visa/dankort, så sker laaaaaangt de fleste transaktioner via dankort delen og ikke via visa delen?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 14:09

Nets tager naturligvis også gebyrer på transaktioner, men det er oftest størrelsen på gebyret der afgør om sælgeren vil pålægge gebyret kunden.

Den eneste grund til at Nets stadig kan sælge Dankort aftalen er på grund af prisen på de faste udgifter og på grund af samarbejdet med Teller.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:30

Jeg kigger lige med her og ser om der er nogen gode alternativer?!
Efter at have ventet 3½ måned på en aftale, har jeg givet op! 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

At få en indløsningsaftale med Nets handler jo ikke udelukkende om at kunne tage imod betaling fra den forholdsvis lille gruppe af danskere som har et rent Dankort og altså ikke et Visa/Dankort.

Som jeg ser det, handler det i lige så høj grad om at få muligheden for at indsætte Dankort-logoet i sin webshop, da dankort-logoet i høj grad er med til at stemple en webshop som troværdig og tillidsvækkende, uanset at brugeren så i sidste ende vælger at betale med et Visa- eller Mastercard.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

larslander2:

Nu har jeg de sidste 6 uger sendt dokumentation på dokumentation til Nets, alligevel beder de uafladeligt om mere af samme slags selv om alt er fremsendt.

Deres langsommelighed og mangel på service, kan ligge på et meget lille sted.

Vi har nu besluttet at droppe Nets og finde andre løsninger, så er der andre med lignende erfaringer så lad mig høre nærmere.

Nu er det ikke fordi jeg vil disse dig, men Nets laver faktisk en "huskeliste" over AL den dokumentation, der skal vedlægges første gang, man indsender.

Hvis ALLE firmaer, inclusive dig selv, huskede at indsende AL materiale, som de beder om - så ville svartiden ifølge NETS være nede på et par uger.

Når det så er sagt, så er vi enige om, at det bare ikke er godt nok. Men alle herinde skal bare huske ikke at kaste med sten, hvis de bor i glashus. Har man ikke indsendt fornødent materiale og skal sende mere ind, så bor man faktisk i glashus ;)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:00

larslander2:

Nu har jeg de sidste 6 uger sendt dokumentation på dokumentation til Nets, alligevel beder de uafladeligt om mere af samme slags selv om alt er fremsendt.

Deres langsommelighed og mangel på service, kan ligge på et meget lille sted.

Vi har nu besluttet at droppe Nets og finde andre løsninger, så er der andre med lignende erfaringer så lad mig høre nærmere.

Hvis du nu starter med Paypal og Ewire som kan oprettes med det samme. Så er det lige pludselig dig der har masser af tid til at vente på at de får sig snøvlet færdig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 18:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Som sagt var ALT matriale tilsendt Nets, så der er ikke noget at komme efter der, så glem alt om dit glashus.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:54

larslander2:

Som sagt var ALT matriale tilsendt Nets, så der er ikke noget at komme efter der, så glem alt om dit glashus.

Så er det NETS, der lyver.

Måske man burde vedlægge deres huskeliste med afkrydsninger for alt, hvad man har medsendt af materiale. Så ville de vide, at de havde det. Måske burde man samtidig hæfte det sammen, så papirerne ikke forsvandt for dem.

Når alt kommer til alt, så burde de blot lave en hjemmeside, hvor de havde en "clips" ud for hvert enkelt dokument, som man skulle oploade til dem. Når det så var gjort, ville man få et flueben og videre til næste upload. Når alt var uploaded, så var der ikke så meget mere at tage fejl af.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)