Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress: Fra engelsk til dansk tekst i engelsk tema...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Hidtil har jeg udelukkende arbejdet med Wordpress med engelsksprogede sider. Nu er jeg ved at lave en side på dansk i Wordpress. Jeg har installeret den danske WP version. Nu overvejer jeg et købe-tema fra Themeforest (tema fra Themeforest). Her står menuer etc. på engelsk. Hvis jeg køber dette tema og aktiverer det, vil alting så automatisk stå på dansk, eller....? Jeg er lidt blank her :-/ Eller skal jeg hellere gå efter et i forvejen dansk tema? Håber nogen herinde kan gøre mig lidt klogere :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00

Hej cdj.

Alt demoindhold vil automatisk stå på engelsk, men du vil kunne rette det til dansk eller oprette dit eget indhold.

Visse teksttrenge i themet vil sikkert stå på engelsk, men der kan du med fordel benytte themeindstillingerne til oversættelse, hvis themet tilbyder dette eller kigge på pluginet: Codestyling Localization.

Tilmeldt 13. Jul 08
Skrevet kl. 10:13

Hej Klaus. Tak for hurtigt svar Big Smile Jeg har lige tjekket det plugin, du linker til. Det lyder umiddelbart som en god løsning. Nu er jeg bestemt iikke stær udi kunsten at programmere etc. Er dette plugin brugervenligt? Eller kræver det kendskab til programmering i editor ell. lign? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20

Det var så lidt :-)

Det vil ikke kræve programmering, men der kan være tekststrenge, hvor den henter funktioner ind som f.eks. %s.

Så hvis den engelske tekststreng hedder "You do not have permission to manage others %s" så skriver du bare følgende på dansk: "Du har ikke tilladelse til at styre andre %s"  (Løst oversat).

Du kan altid prøve selv og tage en backup inden eller hyre en programmør via. Freelancer her på Amino.

Tilmeldt 13. Jul 08
Skrevet kl. 10:35

Ok, tak. jeg er nok nødt til at forsøge mig selv. Lige netop denne side er frivilligt arbejde for en ngo forening, så der er ikke midler til at hyre prof hjælp :)

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 10:59
Tilmeldt 13. Jul 08
Skrevet kl. 10:28

Hej Louise! 1000 tak! Tror helt sikkert, jeg vil bruge det :) Det er rart at få bekræftet, at det ikke er et plugin, der kræver, man er prof programmør ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)