Hej jeg har en kammerat der pt har intet arbejde og derfor vil jeg gerne hjælpe ham. derfor skriver jeg her
han har fået stort kørekort til lastbil C og ellers har han kørt en del med varevogn med lift. det han rigtig gerne ville ha som arbejde var indenfor skraldemand da det kan passe rigtig godt indenfor med arbejdstider og det han er ikke bange for at tag fat eller tag nogen ekstra timer for at hjælpe isdste syge dag jeg ved han har haft er for ca 4 år siden han er aldrig syg så kender du nogen der ude der står og arbejder indenfor skraldemand og kan du måske skaffe ham 4 ugers praktik med mulighed for fast arbejde så kontakt mig gerne her ellers kender du de forskellige navne inde for det??
Hej klaus ja han har google. det var måske mere hvis man nu var heldig man støtte på en som måske havde forbindelser til et af firmaer da utroligt nok han har rigtig mange år gerne ville arbejde indenfor skraldemand men det jo ikke ligesådan at komme ind. så derfor jeg prøvet at hjælpe ham med at skrive her inde. os fordi han har mulighed for at komme 4 uger i praktik