Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner (salg) søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter at have siddet og forfattet, slettet og redigeret dette indlæg i 30 minutter, har jeg valgt at gøre det simpelt og ligetil, for at undgå at dette indlæg skal fylde en hel roman. Hvis du er yderligere interesseret i nedenstående, kan du sende mig en mail så jeg kan sende dig flere oplysninger og fortælle lidt om mig selv.

HVEM ER JEG?
Jeg driver en webdesigner-virksomhed som tilbyder hjemmesider og simple webshops til andre små virksomheder. Jeg er 22 år gammel og bor lidt nord for København. Jeg er en forfærdelig dårlig sælger, men er til gengæld utrolig skarp når det kommer til produktion af hjemmesider.

JEG LEDER EFTER
En samarbejdspartner med salg som spidskompetence. Du skal samtidig have teknisk forståelse, helst indenfor webområdet, eller have lyst til at lære om det. Du skal brænde for at sælge, og være drevet af den motivation til at udvikle dig selv fagligt og personligt. Du skal sætte mindst 15 timer af til dette om ugen.

DINE OPGAVER
Du kommer til at have ansvar for salget af mine produkter. Samtidig vil du have en afgørende stemme hvad angår den fremtidige markedsføring. Du definerer stort set selv dine arbejdsopgaver og får meget ansvar. Jeg forestiller mig der bliver en del mødebooking og kundemøder, samt planlægning af markedsføringskampagner.

JEG KAN TILBYDE
Et færdig defineret produkt som blot skal sælges. Alt er på plads; produktet, priserne, betingelserne, og andre formaliteter. Vi taler om et partnerskab, så hvis du klarer dig godt og vi er et godt match, kommer du ind i virksomheden som medejer. Samtidig splitter vi naturligvis fortjenesten 50% hele vejen igennem.

INTERESSERET?
Send mig en privat besked, eller svar på tråden med din mail-adresse.
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 20:28

Hej,

Det lyder spændende og vi er et "hus" bestående af 12 konsulenter som udelukkende arbejder med SALG for andre virksomheder - dvs. vi er den outsourcede salgsfunktion for en række kunder i hele Danmark.

Hvis det lyder interessant kan du - inden du evt. kontakter os - læse mere på Oxe & Co.

Good luck !

Torben Søndergaard

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:02

Torben Søndergaard:

Hej,

Det lyder spændende og vi er et "hus" bestående af 12 konsulenter som udelukkende arbejder med SALG for andre virksomheder - dvs. vi er den outsourcede salgsfunktion for en række kunder i hele Danmark.

Hvis det lyder interessant kan du - inden du evt. kontakter os - læse mere på Oxe & Co.

Good luck !

Torben Søndergaard

Hej Torben. Jeg har været i kontakt med jer før, angående noget mødebooking/telesalg, og det var min forståelse at i ikke kunne tilbyde en "no cure/no pay" betalingsmodel, hvilket ville være essentielt for mig hvis jeg skulle benytte et marketingsfirma til at stå for al mit salg.
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 09:12

Hej, det er korrekt at vi som udgangspunkt ikke arbejder ud fra "no cure no pay", men ofte finder vi en løsning hvor begge parter alligevel er tilfredse. Så du er velkommen til at prøve igen - det bedste er at kontakte Henrik Oxe da jeg er meget på farten de næste par dage.

Mvh

Torben

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)