Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger præmier til et godt formål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Stensved
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Ønskehund Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej I kære Amino brugere

Ja, dette var den bedste kategori, jeg kunne finde.

Min kæreste og jeg skal giftes og i den forbindelse vil vi gerne holde et lotteri, hvor overskuddet går til støt soldater og pårørende (www.ssop.dk). Da vi begge er soldater ved vi, hvor meget den forening betyder for soldater og ikke mindst deres pårørende, og det er selvfølgelig et formål, der betyder meget for os.

Et sådan lotteri kræver gerne at der er noget at vinde, og det er derfor jeg skriver dette indlæg. Er der nogle af jer, der kunne være interesseret i at donere en præmie til dette? Alt modtages med glæde, både sjove og seriøse præmier. Selv udlodder vi ting som brudebukket, første dans med hhv. brud og gom, strømpebånd og hvad der nu ellers er af ting, vi kan være bekendt at sætte på præmiebordet.

Vi håber at kunne skaffe et par præmier, så vores gæster køber en masse lodder - jo flere lodder des flere penge til SSOP.

Med venlig hilsen
Tanja

For god ordens skyld, skal nævnes at dette opslag er godkendt af Amino.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 17:08

Hej Tanja,

Det lyder super spændende - kan du ikke sende mig en mail hurtigst muligt til kenj@soldaternyt.dk?

Venligst,
Kenneth 

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 17:12

Kenneth Jensen:

Hej Tanja,

Det lyder super spændende - kan du ikke sende mig en mail hurtigst muligt til kenj@soldaternyt.dk?

Venligst,
Kenneth 

Også her. Jeg er selv veteran, og støtter hjertens gerne vores egne! Send mig en mail på rofn@dk.connspire.com

Fra Stensved
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Ønskehund Skrevet kl. 17:37
Så skulle I begge gerne have fået en mail.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)