Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15% rabat på SEO - Kun NU

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der står er der 15% på seo, det er kun denne :  Start pakke  Pakken kan du læse om på siden via linket - men der er kun 15 som kan benytte dette tilbud, inden koden deaktiveres - yderligere slutter tilbudet om ca. 5 dage.

Jeg starter først på ordrene fra mandag, da jeg har meget tid til overs fra mandag.

Jeg håber at de der ønsker dette tilbud når at benytte det i tide. 

HUSK julen bringer mange glæder, især hvis du ses på nettet

Vh

TomN

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 14:51

Der er stadig 5 dage tilbage da alle så har chancen for tilbudet, men der er kun 6 stk tilbage, da jeg har fået andre opgaver ind - Derfor hvis du ønsker dette tilbud så HURTIGT da der kun er 6 STk.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 08:39

Der er stadig "3 dage" med tilbudet - Ønsker du mere info så kontakt mig her eller via kontakt formular via web-shoppen.

Ønskes reference til tidligere kunde/firma/hjemmeside så kan det også klares gennem Mail/PM. 

Der er stadig mulighed for at DU får bedre placeringen inden JUL - Da en rigtig Linkbuilding tager tid, ca. 1 til 2 måneder for at forbedre placeringerne derfor skal der tænkes frem - Husk - SEO start pakken giver on-page seo report med - som fortæller hvilke rettelser du skal lave til din side, så du får bedre mulighed for at komme frem, alt står på siden under produktet.

Du kan se nedtællingen i højre side af shoppen hvornår tilbudet stopper og Koden til rabatten på 15%

Vh

TomN

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 13:35

TomN:
se nedtællingen i højre side af shoppen hvornår tilbudet stopper og Koden til rabatten på 15%

Der er 1 dag tilbage - Eksempel på SEO start pakken er at du spare over 600kr NU - eller på Pakke 3 hele 750 kr

Ønskes der eksempel på tidligere kunde - Skriv PM - 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 08:10

Sidste Chance for at spare 15% på SEO resten af Året, Denne SEO start pakke er ikke kun for folk der lige er startet på deres SEO - Men til alle der ønsker yderligere linkbuilding - Pakken tager ca. 3 måneder at gennemføre og SÅ er prisen jo - Kun små 1200kr pr. måned. m. moms

Der er Kun 7 timer tilbage Så hvis du ønsker dette tilbud er det sidste Chance NU. 

Du kan betale med Paypal og bankoverførelse 

Fortsat God Dag til alle Amino'er

Vh

TomN www.linkbuildingpakke.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)