Som der står er der 15% på seo, det er kun denne : Jeg starter først på ordrene fra mandag, da jeg har meget tid til overs fra mandag. Jeg håber at de der ønsker dette tilbud når at benytte det i tide. HUSK julen bringer mange glæder, især hvis du ses på nettet. Vh TomN |
15% rabat på SEO - Kun NU
- 1
|
Der er stadig "3 dage" med tilbudet - Ønsker du mere info så kontakt mig her eller via kontakt formular via web-shoppen. Ønskes reference til tidligere kunde/firma/hjemmeside så kan det også klares gennem Mail/PM. Der er stadig mulighed for at DU får bedre placeringen inden JUL - Da en rigtig Linkbuilding tager tid, ca. 1 til 2 måneder for at forbedre placeringerne derfor skal der tænkes frem - Husk - SEO start pakken giver on-page seo report med - som fortæller hvilke rettelser du skal lave til din side, så du får bedre mulighed for at komme frem, alt står på siden under produktet. Du kan se nedtællingen i højre side af shoppen hvornår tilbudet stopper og Koden til rabatten på 15% Vh TomN |
Der er 1 dag tilbage - Eksempel på SEO start pakken er at du spare over 600kr NU - eller på Pakke 3 hele 750 kr Ønskes der eksempel på tidligere kunde - Skriv PM - |
Sidste Chance for at spare 15% på SEO resten af Året, Denne SEO start pakke er ikke kun for folk der lige er startet på deres SEO - Men til alle der ønsker yderligere linkbuilding - Pakken tager ca. 3 måneder at gennemføre og SÅ er prisen jo - Kun små 1200kr pr. måned. m. moms. Der er Kun 7 timer tilbage Så hvis du ønsker dette tilbud er det sidste Chance NU. Du kan betale med Paypal og bankoverførelse Fortsat God Dag til alle Amino'er Vh |