Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butikslokale søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Sep 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Gerne på strøggade, en af brogaderne i København eller Lyngby. Min 35 kvm og gerne først overtagelse til foråret, så hvis du går med salgsplaner efter jul, så kontakt mig.

Mvh Malene

Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:14

Hej Malene

Er det must at butikken skal ligge i Købehavn  eller Lyngby, jeg har en super fed butik i Frederikssund, med alle de gode mærker som du ikke kan få i Lyngby og København, bl. a Odd Molly, Rosemunde, Rûtzou, Stella Nova, D&G, Armani og Wolford. Butikken er på ca. 90 kvm og koster 11.000 pr. md incl varme. butikken afståes efter aftale. butikken omsætter pt for ca 4. mill om året.

Lad mig høre fra dig om du er interesseret.

mvh KPO

Tilmeldt 15. Dec 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:40

Hej Malene

Jeg har følgende i den blå avis. Det skal være salg af tøj/smykker. Jeg vil meget gerne af med butikken pr. 1. februar. 

Lille hyggelig butik til afståelse (100.000 kr) i Jægersborggade. Lokalerne består af butikslokale m. prøverum, baglokale samt toilet og har et samlet areal på 45 M2. Den månedlige husleje er ca. 3100, som inkluderer grundleje, moms af grundleje (kan trækkes fra), kontigent til Handelsstandsforeningen, skilt, a conto varme, adgang til Internet og telefonabonnement.

Lige nu er gaden under renovering. Butikken ligger ned mod Stefansgade og vil være iblandt de første butikker, som får genetableret fortov.

Kontakt Heidi for nærmere information på tlf. 50987690

Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:19

Hej Malene

Jeg har en super flot butik på 34 m2 beliggende på Nikolaj Plads 11, 1067 KBH K. Den er til overtagelse pr. 1.3.08. Huslejen er kr. 10695,- inkl. aconto varme. Afståelse 400.000 kr.

Måske det var noget?

MVH Janne 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)