Jeg har fået lavet, eller det vil sige har selv lavet (fået skabelon samt design) til min hjemmeside. Firmaet har eksisteret i god 1½ år og nu har jeg fået ny webudbyder.. Det ville være dejligt hvis DU ville komme med din mening om siden, så den evt. kan blive bedre. Mange kage hilsner Lotte http://www.tingtilkager.dk/ |
Her er mine forslag til forbedringer:
-Er det en webshop eller en blog? Det er hvad jeg tænker da jeg kommer ind på forsiden.Hvorfor har du ikke billeder af nogen produkter på forsiden?
- Læs korrektur
- Hav dine kontaktinformationer, adresse og cvr nr liggende i et banner i bunde
- Hvorfor skal man logge ind?
- Få billeder på dine produkter
- Jeg prøver at tilføje et produkt til kurven, men så siger den at det ikke er på lager og det står endda på engelsk. Få lige oversat det! Når det så endelig lykkes, så står der ikke noget i kurven
- Dit galleri ser helt forkert ud i Safari. De små billeder står skævt.
- Når man fx går ind under Kagefarver, så skal man trykke på nogen forskellige tekster for at komme ind under produkterne. Det virker underligt!
- Få nu oversat alt til dansk.. "Silikone mould" går bare ikke.
Mit overordnede indtryk af hjemmesiden er, at den SLET ikke er færdig og desuden synes jeg den er ufattelig kedelig. Har absolut ingen lyst til at købe noget fra din webshop. Kager handler om fest, hygge og farver, de ting udstråler din shop på ingen måde!