Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom gerne med fedback på min hjemmeside;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Agedrup
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  tingtilkager.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet, eller det vil sige har selv lavet (fået skabelon samt design) til min hjemmeside. Firmaet har eksisteret i god 1½ år og nu har jeg fået ny webudbyder.. Det ville være dejligt hvis DU ville komme med din mening om siden, så den evt. kan blive bedre.

Mange kage hilsner

Lotte

http://www.tingtilkager.dk/

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:40

Her er mine forslag til forbedringer:

-Er det en webshop eller en blog? Det er hvad jeg tænker da jeg kommer ind på forsiden.Hvorfor har du ikke billeder af nogen produkter på forsiden?

- Læs korrektur

- Hav dine kontaktinformationer, adresse og cvr nr liggende i et banner i bunde

- Hvorfor skal man logge ind?

- Få billeder på dine produkter

- Jeg prøver at tilføje et produkt til kurven, men så siger den at det ikke er på lager og det står endda på engelsk. Få lige oversat det! Når det så endelig lykkes, så står der ikke noget i kurven

- Dit galleri ser helt forkert ud i Safari. De små billeder står skævt.

- Når man fx går ind under Kagefarver, så skal man trykke på nogen forskellige tekster for at komme ind under produkterne. Det virker underligt!

- Få nu oversat alt til dansk.. "Silikone mould" går bare ikke.

Mit overordnede indtryk af hjemmesiden er, at den SLET ikke er færdig og desuden synes jeg den er ufattelig kedelig. Har absolut ingen lyst til at købe noget fra din webshop. Kager handler om fest, hygge og farver, de ting udstråler din shop på ingen måde!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:44

Få et tilbud, produkter, banner, billeder og/eller citater... et eller andet på forsiden den er simpelthen for tør og man er tvivl om det overhovedet er en butik.

Ellers et meget fint valg af farvetema struktur synes jeg.

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 14:46

Hej Kageelsker.

Som KennM er inde på, mangler der billeder på forsiden. Jeg synes den megen tekst på forsiden, er med til at gøre hjemmesiden kedelig. Når jeg går ind på Tingtilkager.dk forventer jeg at se ting til kager, som det første.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 14:40

Hvorfor vil du have bedømmelse af en side hvor overskriften på startsiden er "Siden er under opbygning"? 

Det giver os ikke rigtig mulighed for at bedømme et reelt færdigt produkt.

Men ja, jeg ville også elske flere billeder, det ville give et langt bedre indtryk af siden - jeg går ikke ind og læser noget om kager uden at få en masse flotte billeder, der vækker min appetit og nysgerrighed :-) 

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 15:25

Hej Lotte,

Kiggede lige lidt på din hjemmeside - og den ser da umiddelbart fin ud.

MEN:

- Når man laver en hjemmeside, og man vil signalere seriøsitet - så er det tvingende nødvendigt, at der ikke er stavefejl!

Hjemmesider der er fyldt med stavefejl, grammatiske fejl, mv. mv. signalerer at hjemmesiden er sjusket - og når hjemmesiden er sjusket, så er firmaet måske lige så sjusket. Og det du'r bare ikke...

Er du ikke så god til at stave selv, så få en ven/veninde/forælder/anden person, til at hjælpe dig.

Men - selve designet har jeg ikke nogen kritik af - bortset fra at der mangler noget billedværk på forsiden.

God vind.

Mvh. Emballadøren

NB.
- Det hedder ikke OPBYGGELSE - det hedder OPBYGNING. Andre bruger ordet KONSTRUKTION eller OPDATERING.
- Prisen er fra 8,- og max. 46,- (hvem skal bruge den information - den kan man jo reelt set ikke bruge til noget - fjern oplysningen!)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 18:36

Jeg starter lige fra en ende

Forsiden

Alt for mange mellemrumme, 8-46 kr. er det fragten ? Hvad med at anvende forsiden til produkter og evt. dine værdier frem for infomation om fragt og leveringer?  

Kategori menuerne

Første jeg tænkte "Ingen produkter? Men der stod jo 17 stk? De der små blå links overså jeg først

Hvor er min indkøbskurv?

Galleri

Tekst og billeder står oven i hinanden i Chrome

Dog synes jeg at sidens design ser fint nok ud, og ideen er helt sikker en folk der elsker kage vil kunne lide!

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)