Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler I kundeservice i Sverige/på svensk?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gode Aminoer

Jeg tænkte at jeg ville dele et par tanker med jer.

Jeg er flyttet til Sverige for 8 mdr. siden, og har fysisk forladt basen for mit sprog- og oversættelsesfirma. Jeg løser stadig oversættelser for de "gamle" danske kunder, gennem mit svenske CVR-nummer, men der kommer ikke rigtig nye kunder til og nu skal der lidt mere indhold i min hverdag, derfor pønser jeg på en ny ide.

Jeg taler og forstår svensk uden problemer, og kommunikerer dagligt med mange svenskere. Skriftligt går det også hastigt fremad.

Jeg ved at mange lige nu opretter svenske sider til deres webshops, og jeg ved også at svenskerne forsat er lidt skeptiske overfor webshops der ikke er svenske, og hvor man ikke kan få svensk kundeservice. Derfor tænker jeg om der er en forretningside i at lave et kundeservicecenter hvortil I kunne henvise jeres kunder.

Med rimelig indsigt i jeres varer / ydelser kunne jeg således besvare spørgsmål - oftest ved at I svarer mig, hvorefter jeg svarer kunden telefonisk. (jeg er faktisk ret venlig og serviceminded som person)

Tror I at der er grundlag for sådan en ide? Ville de af jer der sælger til det svenske marked overveje en sådan løsning, eller findes der allerede gode alternativer?

Ser frem til at høre fra jer

Hilsner fra Sverige

Caroline

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:44

Alt efter hvor meget viden du vil have om en webshop med begrænset kundeservice behov så findes den service allerede, men derfor kan du naturligvis godt tage kampen op og tilbyde det.

Priserne i Sverige er generelt ikke høje, så der skal nogle opkald til før man kan leve af det, men det kommer naturligvis også an på om du vil tage en pris per opkald eller per minut du arbejder.

Men da der allerede findes en del, så er der grundlag for den slags service ydelser.

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:52

Hej Caroline

Dette indlæg har desværre ikke noget med oversættelse at gøre...men p.g.a. at du findes i Sverige skriver jeg til dig.

Har selv boet i Sverige fra 2008 til 2013 og er fornyligt flyttet tilbage til DK.

Inden for alle produkter kommer der med tiden altid nyheder som er bedre end tidligere produkter o..s.v. og sådan er det også med neglefile.

For omkring 2 år siden kom  der en verdensnyhed på markedet som hedder Glassicura, som ikke bare er en neglefil, men den bedste af alle + Glassicura har andre kvaliteter også..

Jeg har selv haft Glassicura under mine vinger med henblik på enesalg i Sverige / Norden, men noget kom i vejen så jeg kom aldrig rigtigt i gang.

I Danmark forhandler bl.a. Coop og private Matas Glassicura + en lang række andre forretninger og i Tyskland og Østrig er det kun Apoteker som må sælge Glassicura. Glassicura findes i forskellige lande nu som bl.a. Italien og U.S.A.

Glassicura kan sælges til alle typer af butikker hvor der komme kvinder og i Sverige er der nok 35.000 potentielle butikker og statistik fra Danmark siger at 6 ud 10 besøgte butikker ønsker at forhandle Glassicura.

I Danmark til større kæder begynder alt salg med intro mail og foto efterfulgt af telefonkontakt.. og sådan griber de også salget til U.S.A. an.

I Danmark  til mindre butikker gøres salg via mail eller ved gammeldags opsøgende salg... og på de første 6 måneder havde de 500 butikker i Danmark som forhandlede Glassicura til trods for at de slet ikke havde specielt fokus på butikker da mest solgte til privatpersoner på messer da der jo kunne springes et forretningsled over og dermed langt større indtjening..

Du kan google Glassicura og se om det noget for dig...og i Sverige har ICA udvidst interesse så der kan ligge en stor kæde og vente der.

Min tidligere kontaktperson i Danmark omkring Glassicura har solo world wide agenturet  - men jeg har ikke haft kontakt med ham i 1 års tid nu så jeg ved heller ikke om Sverige / Norge er blevet landet..

Har Glassicura evt. din interesse så kan jeg forsøge at finde min kontakt person... og har du evt. spørgsmål inden, så stiller du bare dem til mig.

Hilsen fra Henrik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)