Jeg er tilmeldt http://www.toughest.se/da/ på Amager strandpark den 12 Oktober. Jeg har smidt MANGE kilo i år og løbetrænet de sidste 2 måneder... mit sidste træningspas var 10 km løb på 1 time og 3 min. Ja som en lille gevinst til mig selv, skulle jeg løbe pågældende løb... bare for sjovt :)
Desværre er jeg - løbet - ind i min første skade, som ødelægger min maraton træning, og også overstående løb. ØV... men med betændelse i hælen tør jeg ikke andet end at aflyse.
Jeg står derfor med en billet som jeg kan skifte navn på... billetten har jeg givet 495 kr. for.
Jeg vil gerne bare dækkes lidt ind mod at du for min plads. Det kunne være alt fra noget du sælger til en service, det behøver ikke være kontanter.
Lad mig hører hvad du kan tilbyde, så for du min plads, og æren af en lille løbetur med et par forhindringer på vejen :)
Jeg kan i hvert fald kun anbefale folk at deltage i løbet. Var selv med i den svenske udgave tidligere på året i Malmø, og det var en super fed tur med nogle fede mennesker. Gennemførte selv uden at have lavet nogle former for løbetræning inden. Det handlede bare om at gennemføre